Blokada z powodu kradzieży - jak odblokować?
Urządzenie możesz odblokować wyłącznie u Operatora, u którego zgłosiłeś blokadę. Jeśli zgłaszałeś blokadę w sieci Plus, to prośbę o odblokowanie zgłoś:
- W punkcie Plusa lub
- Przesyłając komplet dokumentów wraz z formularzem zgłoszenia zablokowania/odblokowania urządzenia końcowego pisemnie na adres: Dział Obsługi Klienta Polkomtel sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02- 673 Warszawa, z dopiskiem „Blokada IMEI” lub
- w formie elektronicznej na adres: bok@plus.pl wpisując w temacie „Blokada/odblokowanie IMEI”.
Jakie dokumenty musisz przedstawić?
- Formularz odblokowania numeru IMEI dostępny u naszych przedstawicieli lub na stronie http://www.plus.pl/uslugi/blokada-skradzionego-telefonu
- Fakturę VAT zakupu skradzionego telefonu z numerem IMEI (kopia, jeśli przesyłasz listownie) lub
- Kartę gwarancyjną z numerem IMEI (kopia, jeśli przesyłasz listownie) lub
- Umowę kupna na podstawie, której nabyto urządzenie (kopia, jeśli przesyłasz listownie).
Dodatkowe informacje
- Urządzenie odblokujemy w możliwie najkrótszym czasie.
- Zgłoszenie blokady albo odblokowania skradzionego albo zgubionego urządzenia może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia.
- Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na http://www.plus.pl/uslugi/blokada-skradzionego-telefonu oraz w Punktach Sprzedaży
- Regulamin blokowania/odblokowywania skradzionego telefonu znajdziesz na stronie http://www.plus.pl/uslugi/blokada-skradzionego-telefonu
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł