Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Zielona faktura – co to jest?

Zielona faktura to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT (z punktu widzenia prawa), stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie.
Jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mailowy. Dodatkowo wgląd do e-faktury jest zapewniony w serwisie internetowym iPlus pod adresem
https://logowanie.plus.pl oraz w aplikacji mobilnej iPlus. Faktura wysyłana jest do Ciebie około 4 dni po jej wystawieniu. Do korespondencji dołączymy dokumenty w pliku o formacie PDF.

Jakie są zalety usługi?

  • Dostęp do faktury/bilingu szczegółowego bez konieczności logowania się do serwisu iPlus.
  • Szybki dostęp do informacji z faktury/bilingu po wystawieniu rachunku.
  • Ochrona środowiska naturalnego.

Ile kosztuje?

  • Aktywacja, dezaktywacja oraz korzystanie z usługi jest bezpłatne.

Jak włączyć?

  • W serwisie iPlus pod adresem www.iplus.pl  lub
  • Wysyłając bezpłatnego SMS na numer 80818 o treści AKTYWUJ Plus kod 5 adres@email.pl (Plus kod 5 to hasło do Twojego konta, adres e-mail to twój adres, na który będziesz otrzymywać faktury). Przykład: AKTYWUJ 1234 xxx.xxx@wp.pl
    W odpowiedzi otrzymasz SMS o treści: "Odpowiadając TAK aktywujesz zieloną fakturę i potwierdzasz adres e-mail oraz zapoznanie się z regulaminem e-faktury. Odeślij bezpłatnego SMS o treści TAK".
    Jeśli posiadasz usługę Plus Internet:
    - Z routerem - możesz wysłać i potwierdzić SMS poprzez przełożenie karty SIM do telefonu.
    - Z modemem - wyślij SMS poprzez aplikację Plus Internet lub
  • Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 601102601 lub 601102607 lub
  • Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 2684 z numeru sieci Plus (połączenie bezpłatne) lub
  • Udając się do punktu Plusa lub
  • Wysyłając pismo na adres:
    Polkomtel Sp. z o.o.
    Dział Obsługi Klienta, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa

Jak wyłączyć?

  • Wyłączenie usługi możliwe jest tymi samymi sposobami, co i jej włączenie.
  • Wyłączenie usługi przez SMS wymaga wysłania bezpłatnego SMS na numer 80818 o treści DEAKTYWUJ Plus kod 5
  • Wysłanie SMS dezaktywującego skutkuje wyłączeniem elektronicznej faktury. Będziesz otrzymywać rachunki w wersji papierowej.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli podany przez Ciebie adres e-mail uległ zmianie, zobowiązany jesteś do jego aktualizacji. Podanie niewłaściwego lub niepoprawnego adresu email może się wiązać z ryzykiem dostępu do Twoich faktur przez osoby trzecie. Regulamin dostępny na stronie www.plus.pl
  • Aby mieć dostęp do faktur/bilingów w serwisie iPlus musisz zalogować się e-Hasłem lub po zalogowaniu przy użyciu Konta Plus.pl. Informacje o logowaniu dostępne poniżej w artykułach powiązanych.
  • Faktura jest widoczna po zamknięciu cyklu rozliczeniowego. Jeżeli chcesz mieć wgląd w swoje użycie na bieżąco musisz aktywować usługę Wykaz bieżącego użycia.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł