to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT (z punktu widzenia prawa). Stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie.
Jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mailowy. Dodatkowo wgląd do e-faktury będziesz miał zapewniony w serwisie iPlus. Faktura wysyłana jest do Ciebie około 4 dni po jej wystawieniu. Do korespondencji dołączymy dokumenty w pliku o formacie PDF. Różnica między Zieloną fakturą a e-fakturą polega na tym, że e-faktura jest dostępna tylko w serwisie iPlus.
Jakie są zalety usługi?
- Dostęp do faktury/bilingu szczegółowego bez konieczności logowania się do serwisu iPlus.
- Szybki dostęp do informacji z faktury/bilingu po wystawieniu rachunku
- Ochrona środowiska naturalnego
WAŻNE |
Aby mieć dostęp do faktur/bilingów w serwisie iPlus musisz zalogować się e-Hasłem.
Ile kosztuje?
Aktywacja, dezaktywacja oraz korzystanie z usługi jest bezpłatne.
Jak włączyć?
- W serwisie iPlus pod adresem www.iplus.pl > patrz na dole strony w artykułach powiązanych lub
- Poprzez SMS wysłany na bezpłatny numer 80818 o treści AKTYWUJ Plus kod 5 adres@email.pl (Plus kod 5 to hasło do Twojego konta, adres email to twój adres, na który będziesz otrzymywać faktury).
W odpowiedzi otrzymasz SMS o treści: Odpowiadając TAK aktywujesz zieloną fakturę i potwierdzasz adres email oraz zapoznanie się z regulaminem efaktury. Odeślij bezpłatnego SMS o treści TAK. Jeśli posiadasz usługę Plus Internet
- Z routerem - możesz wysłać i potwierdzić SMS poprzez przełożenie karty SIM do telefonu.
- Z modemem - wyślij SMS poprzez aplikację Plus Internet lub - Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 601102601 lub 601102607 lub
- Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 2684 z numeru sieci Plus (połączenie bezpłatne) lub
- Udając się do punktu Plusa lub
- Pisemnie wysyłając zgłoszenie na adres: Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Jak wyłączyć?
- W serwisie iPlus pod adresem www.iplus.pl lub
- Poprzez SMS na bezpłatny numer 80818 o treści DEAKTYWUJ Plus kod 5 lub
- Pisemnie wysyłając zgłoszenie na adres:
Polkomtel Sp.z o.o
Dział Obsługi Klienta, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa lub - Udając się do punktu Plusa.
Wysłanie SMS dezaktywującego skutkuje wyłączeniem elektronicznej faktury. Będziesz otrzymywać rachunki w wersji papierowej.
WAŻNE |
Jeśli podany przez Ciebie adres email uległ zmianie, zobowiązany jesteś do jego aktualizacji. Podanie niewłaściwego lub niepoprawnego adresu email może się wiązać z ryzykiem dostępu do Twoich faktur przez osoby trzecie. Regulamin dostępny na stronie www.plus.pl