- Plus.pl - Baza wiedzy - Płatności
Faktury elektroniczne – co to jest?
Faktura elektroniczna to pełnowartościowa faktura VAT (z punktu widzenia prawa), stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie.
Jest dostępna w serwisie internetowym na stronie https://iplus.plus.pl/, w aplikacji mobilnej iPlus i wysyłana jest na pocztę elektroniczną - jeśli podasz adres e-mail.
Dostępna jest w formacie plików PDF, zawiera takie same dane jak faktura w formie papierowej.
Gdy aktywujesz rachunek szczegółowy będzie on również dostępny w serwisie/aplikacji iPlus.
Sprawdź w artykułach powiązanych> Rachunek szczegółowy – co to jest i jak włączyć/wyłączyć usługę?
Jakie są zalety usługi?
- Dostęp do faktury/bilingu szczegółowego bez konieczności logowania się do iPlus- gdy włączysz fakturę na e-mail.
- Szybki dostęp do informacji z faktury/bilingu po wystawieniu rachunku.
- Brak opłat za rachunek szczegółowy.
- Ochrona środowiska naturalnego.
Jak włączyć?
- W serwisie internetowym iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/ lub
- Wysyłając bezpłatnego SMS na numer 80818 o treści AKTYWUJ Plus kod 5 adres@email.pl (Plus kod 5 to hasło do Twojego konta, adres e-mail to twój adres, na który będziesz otrzymywać faktury). Przykład: AKTYWUJ 1234 xxx.xxx@wp.pl
W odpowiedzi otrzymasz SMS o treści: "Odpowiadając TAK aktywujesz zieloną fakturę i potwierdzasz adres e-mail. Odeślij bezpłatnego SMS o treści TAK". - Jeśli w treści SMS nie podasz adresu e-mail, aktywujesz e-fakturę, która będzie dostępna tylko w serwisie iPlus/aplikacji mobilnej, nie otrzymasz jej na maila.
Jeśli posiadasz usługę Plus Internet:
- Z routerem - możesz wysłać i potwierdzić SMS poprzez przełożenie karty SIM do telefonu.
- Z modemem - wyślij SMS poprzez aplikację Plus Internet lub - Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 601102601 lub 601102607 lub
- Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 2684 z numeru sieci Plus (połączenie bezpłatne) lub
- Udając się do punktu Plusa lub
- Wysyłając pismo na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Jak wyłączyć?
- Wyłączenie usługi możliwe jest tymi samymi sposobami, co i jej włączenie.
- Wyłączenie usługi przez SMS wymaga wysłania bezpłatnego SMS na numer 80818 o treści DEAKTYWUJ Plus kod 5
- Wysłanie SMS dezaktywującego skutkuje wyłączeniem elektronicznej faktury. Będziesz otrzymywać rachunki w wersji papierowej.
Dodatkowe informacje
- Jeśli podany przez Ciebie adres e-mail uległ zmianie, zobowiązany jesteś do jego aktualizacji. Podanie niewłaściwego lub niepoprawnego adresu e-mail może się wiązać z ryzykiem dostępu do Twoich faktur przez osoby trzecie.
- Aby zobaczyć fakturę lub rachunek szczegółowy zaloguj się na swoje konto iPlus
- Użyj adresu e-mail i hasła lub
- Skorzystaj z e-hasła, jeśli Twój numer telefonu jest zarejestrowany na firmę. Sprawdź w artykułach powiązanych > Logowanie do serwisu internetowego iPlus za pośrednictwem Plus Kodu lub e-Hasła
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł