Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Zielona faktura – co to jest?

 to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT (z punktu widzenia prawa). Stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie.
Jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mailowy. Dodatkowo wgląd do e-faktury będziesz miał zapewniony w serwisie iPlus. Faktura wysyłana jest do Ciebie około 4 dni po jej wystawieniu. Do korespondencji dołączymy dokumenty w pliku o formacie PDF. Różnica między Zieloną fakturą a e-fakturą polega na tym, że e-faktura jest dostępna tylko w serwisie iPlus.

Jakie są zalety usługi?

  1. Dostęp do faktury/bilingu szczegółowego bez konieczności logowania się do serwisu iPlus.
  2. Szybki dostęp do informacji z faktury/bilingu po wystawieniu rachunku
  3. Ochrona środowiska naturalnego

WAŻNE

Aby mieć dostęp do faktur/bilingów w serwisie iPlus musisz zalogować się eHasłem.

Ile kosztuje?

Aktywacja, dezaktywacja oraz korzystanie z usługi jest bezpłatne.

Jak włączyć?

  1. W serwisie iPlus pod adresem www.iplus.pl lub
  2. Poprzez SMS wysłany na bezpłatny numer 80818 o treści AKTYWUJ Plus kod 5 adres@email.pl (Plus kod 5 to hasło do Twojego konta, adres email to twój adres, na który będziesz otrzymywać faktury).
    W odpowiedzi otrzymasz SMS o treści: Odpowiadając TAK aktywujesz zieloną fakturę i potwierdzasz adres email oraz zapoznanie się z regulaminem efaktury. Odeślij bezpłatnego SMS o treści TAK. Jeśli posiadasz usługę Plus Internet
    - Z routerem - możesz wysłać i potwierdzić SMS poprzez przełożenie karty SIM do telefonu.
    - Z modemem - wyślij SMS poprzez aplikację Plus Internet lub
  3. Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 601102601 lub 601102607 lub
  4. Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 2684 z numeru sieci Plus (połączenie bezpłatne) lub
  5. Udając się do punktu Plusa lub
  6. Pisemnie wysyłając zgłoszenie na adres: Polkomtel Sp. z o.o.
    Dział Obsługi Klienta
    ul. Konstruktorska 4
    02-673 Warszawa

Jak wyłączyć?

  1. W serwisie iPlus pod adresem www.iplus.pl lub
  2. Poprzez SMS na bezpłatny numer 80818 o treści DEAKTYWUJ Plus kod 5 lub
  3. Pisemnie wysyłając zgłoszenie na adres:
    Polkomtel Sp.z o.o
    Dział Obsługi Klienta, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa lub
  4. Udając się do punktu Plusa.

Wysłanie SMS dezaktywującego skutkuje wyłączeniem elektronicznej faktury. Będziesz otrzymywać rachunki w wersji papierowej.

WAŻNE

Jeśli podany przez Ciebie adres email uległ zmianie, zobowiązany jesteś do jego aktualizacji. Podanie niewłaściwego lub niepoprawnego adresu email może się wiązać z ryzykiem dostępu do Twoich faktur przez osoby trzecie. Regulamin dostępny na stronie www.plus.pl

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.