• Plus.pl - Baza wiedzy - Płatności

Faktury elektroniczne – co to jest?

Faktura elektroniczna to pełnowartościowa faktura VAT (z punktu widzenia prawa), stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie.
Jest dostępna w serwisie internetowym na stronie https://iplus.plus.pl/, w aplikacji mobilnej iPlus i wysyłana jest na pocztę elektroniczną - jeśli podasz adres e-mail.
Dostępna jest w formacie plików PDF, zawiera takie same dane jak faktura w formie papierowej.
Gdy aktywujesz rachunek szczegółowy będzie on również dostępny w serwisie/aplikacji iPlus.

Sprawdź w artykułach powiązanych>  Rachunek szczegółowy – co to jest i jak włączyć/wyłączyć usługę?

 

Jakie są zalety usługi?

  • Dostęp do faktury/bilingu szczegółowego bez konieczności logowania się do iPlus- gdy włączysz fakturę na e-mail.
  • Szybki dostęp do informacji z faktury/bilingu po wystawieniu rachunku.
  • Brak opłat za rachunek szczegółowy.
  • Ochrona środowiska naturalnego.

Jak włączyć?

  • W serwisie internetowym iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/ lub
  • Wysyłając bezpłatnego SMS na numer 80818 o treści AKTYWUJ Plus kod 5 adres@email.pl (Plus kod 5 to hasło do Twojego konta, adres e-mail to twój adres, na który będziesz otrzymywać faktury). Przykład: AKTYWUJ 1234 xxx.xxx@wp.pl
    W odpowiedzi otrzymasz SMS o treści: "Odpowiadając TAK aktywujesz zieloną fakturę i potwierdzasz adres e-mail. Odeślij bezpłatnego SMS o treści TAK".
  • Jeśli w treści SMS nie podasz adresu e-mail, aktywujesz e-fakturę, która będzie dostępna tylko w serwisie iPlus/aplikacji mobilnej, nie otrzymasz jej na maila.
    Jeśli posiadasz usługę Plus Internet:
    - Z routerem - możesz wysłać i potwierdzić SMS poprzez przełożenie karty SIM do telefonu.
    - Z modemem - wyślij SMS poprzez aplikację Plus Internet lub
  • Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 601102601 lub 601102607 lub
  • Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 2684 z numeru sieci Plus (połączenie bezpłatne) lub
  • Udając się do punktu Plusa lub
  • Wysyłając pismo na adres:
    Polkomtel Sp. z o.o.
    Dział Obsługi Klienta, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa

Jak wyłączyć?

  • Wyłączenie usługi możliwe jest tymi samymi sposobami, co i jej włączenie.
  • Wyłączenie usługi przez SMS wymaga wysłania bezpłatnego SMS na numer 80818 o treści DEAKTYWUJ Plus kod 5
  • Wysłanie SMS dezaktywującego skutkuje wyłączeniem elektronicznej faktury. Będziesz otrzymywać rachunki w wersji papierowej.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli podany przez Ciebie adres e-mail uległ zmianie, zobowiązany jesteś do jego aktualizacji. Podanie niewłaściwego lub niepoprawnego adresu e-mail może się wiązać z ryzykiem dostępu do Twoich faktur przez osoby trzecie.
  • Aby zobaczyć fakturę lub rachunek szczegółowy zaloguj się na swoje konto iPlus
    • Użyj adresu e-mail i hasła lub
    • Skorzystaj z e-hasła, jeśli Twój numer telefonu jest zarejestrowany na firmę. Sprawdź w artykułach powiązanych > Logowanie do serwisu internetowego iPlus za pośrednictwem Plus Kodu lub e-Hasła

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł