Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
W jaki sposób mogę sprawdzić kwotę zaległości?

Kwotę zaległości możesz sprawdzić:

  • Na fakturze za usługi telekomunikacyjne, w pozycji Rozliczenie Konta
  • W serwisie iPlus dostępnym pod adresem www.Plus.pl > w prawym górnym rogu "zaloguj się do iPlus" > po zalogowaniu się w pozycji "Saldo konta" > informacje o serwisie.
  • W aplikacji mobilnej iPlus > zakładka "Płatności" > następnie "Rachunki" > informacje o aplikacji.
  • Za pośrednictwem automatycznego systemu informacji głosowej. Zadzwoń z telefonu komórkowego sieci Plus na numer 601102607, po wyborze opcji 1 (numer z którego dzwonisz) lub 2 (inny numer), wprowadź PlusKod 5 i wybierz opcję 1 (informacje o zaległościach).
  • Za pośrednictwem automatycznego systemu informacji głosowej. Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta na numer 601102601,  po wyborze opcji 1 (usługi telekomunikacyjne) > wprowadź numer, w sprawie którego dzwonisz >  podaj swój PlusKod  > zostaniesz przekierowany do menu, następnie wybierz 2 i 1. Jeśli nie pamiętasz PlusKodu 5, zostaniesz przekierowany do konsultanta, który udzieli Ci informacji oraz pomoże w ustaleniu/przypomnieniu PlusKodu.
  • Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Windykacji Należności w godzinach 8.00 – 20.00 (od poniedziałku do soboty) pod numerem 601102607 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora).
  • Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Obsługi Klienta przez całą dobę 7 dni w tygodniu pod numerem 601102601  (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł