Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
W jaki sposób mogę sprawdzić kwotę zaległości?

Kwotę zaległości możesz sprawdzić:

  • Na fakturze za usługi telekomunikacyjne, w pozycji "Rozliczenie Konta".
  • W serwisie iPlus (logowanie www.plus.pl, "Zaloguj się do iPlus"), pozycja "Saldo konta".
  • W aplikacji mobilnej iPlus, pierwsza strona aplikacji lub w zakładce "Płatności".
  • Za pośrednictwem automatycznego systemu informacji głosowej. Zadzwoń z telefonu komórkowego sieci Plus na numer 601102607, po wyborze opcji 1 (numer z którego dzwonisz) lub 2 (inny numer), wprowadź PlusKod 5 i wybierz opcję 1 (informacje o zaległościach).
  • Za pośrednictwem automatycznego systemu informacji głosowej. Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta na numer 601102601, po wyborze opcji 1 (usługi telekomunikacyjne) > wprowadź numer, w sprawie którego dzwonisz > podaj swój PlusKod > zostaniesz przekierowany do menu, następnie wybierz 2 i 1. Jeśli nie pamiętasz PlusKodu 5, zostaniesz przekierowany do konsultanta, który udzieli Ci informacji oraz pomoże w ustaleniu/przypomnieniu PlusKodu.
  • Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Windykacji Należności w godzinach 8.00 – 20.00 (od poniedziałku do soboty) pod numerem 601102607 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora).
  • Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Obsługi Klienta przez całą dobę 7 dni w tygodniu pod numerem 601102601 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł