Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
W jaki sposób mogę sprawdzić kwotę zaległości?

Kwotę zaległości możesz sprawdzić:

  1. Na fakturze za usługi telekomunikacyjne, w pozycji Rozliczenie Konta
  2. W serwisie iPlus dostępnym pod adresem www.iplus.pl
  3. W aplikacji mobilnej iPlus.
  4. Za pośrednictwem automatycznego systemu informacji głosowej. Zadzwoń z telefonu komórkowego sieci Plus na numer 601102607, po wyborze opcji 1 (numer z którego dzwonisz) lub 2 (inny numer), wprowadź PlusKod 5 i wybierz opcję 1 (informacje o zaległościach).
  5. Za pośrednictwem automatycznego systemu informacji głosowej. Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta na numer 601102601,  po wyborze opcji 1 (usługi telekomunikacyjne) > wprowadź numer, w sprawie którego dzwonisz > możesz podać swój PlusKod (jeśli pamiętasz) > zostaniesz przekierowany do menu, następnie wybierz 2  i 1.
  6. Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Windykacji Należności w godzinach 8.00 – 20.00 (od poniedziałku do soboty) pod numerem 601102607 lub 2607.
  7. Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Obsługi Klienta przez całą dobę 7 dni w tygodniu pod numerem 601102601. 
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.