Kwotę zaległości możesz sprawdzić:
- Na fakturze za usługi telekomunikacyjne, w pozycji Rozliczenie Konta
- W serwisie iPlus (logowanie www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus")
- W aplikacji mobilnej iPlus.
- Za pośrednictwem automatycznego systemu informacji głosowej. Zadzwoń z telefonu komórkowego sieci Plus na numer 601102607, po wyborze opcji 1 (numer z którego dzwonisz) lub 2 (inny numer), wprowadź PlusKod 5 i wybierz opcję 1 (informacje o zaległościach).
- Za pośrednictwem automatycznego systemu informacji głosowej. Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta na numer 601102601, po wyborze opcji 1 (usługi telekomunikacyjne) > wprowadź numer, w sprawie którego dzwonisz > możesz podać swój PlusKod (jeśli pamiętasz) > zostaniesz przekierowany do menu, następnie wybierz 2 i 1.
- Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Windykacji Należności w godzinach 8.00 – 20.00 (od poniedziałku do soboty) pod numerem 601102607 lub 2607.
- Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Obsługi Klienta przez całą dobę 7 dni w tygodniu pod numerem 601102601.