Posiadasz przydzielony indywidualny numer konta bankowego, na który wpłacasz należności za fakturę.
Numer ten znajdziesz:
- na pierwszej stronie faktury VAT i na druku do wpłaty lub
- w serwisie internetowym iPlus (na stronie www.Plus.pl, w górnym rogu wybierz "Zaloguj się do iPlus" ) lub
- w aplikacji mobilnej iPlus, zakładka "Płatności" lub
- możesz go także uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdziesz poniżej.
Kogo wpisać jako odbiorcę przelewu?
- Polkomtel Sp. z o.o. ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto?
Jeżeli dokonałeś wpłaty na inne/błędne konto możesz zlecić nam przeksięgowanie wpłaty:
- Poprzez serwis internetowy iPlus, na konto bankowe (zakładka: Płatności, Narzędzia i usługi dla płatności, Dyspozycja zwrotu nadpłaty na konto bankowe, wybierz Zmień, następnie uzupełnij niezbędne dane w formularzu i Potwierdź).
- Wysyłając dyspozycję e-mailem na adres dwn@plus.pl
- Pisemnie na adres: Polkomtel sp. z o.o. ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem Sekcja Obsługi Płatności
- Dzwoniąc do Konsultanta Działu Windykacji Należności na numer telefonu: 601102607 (koszt zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz). Dział pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 20.00.
- Dzwoniąc do Konsultanta Działu Obsługi Klienta na numer telefonu: 601102601 (koszt zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz). Dział pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu.