Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Jaki jest numer konta, na który mam dokonywać opłat za rachunki?

Posiadasz przydzielony indywidualny numer konta bankowego, na który wpłacasz należności za fakturę.

Numer ten znajdziesz:

  • na pierwszej stronie faktury VAT i na druku do wpłaty lub
  • w serwisie internetowym iPlus (na stronie www.Plus.pl, w górnym rogu wybierz "Zaloguj się do iPlus" ) lub
  • w aplikacji mobilnej iPlus,  zakładka "Płatności" lub
  • możesz go także uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdziesz poniżej.

Kogo wpisać jako odbiorcę przelewu?

  • Polkomtel Sp. z o.o. ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.

Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto?

Jeżeli dokonałeś wpłaty na inne/błędne konto możesz zlecić nam przeksięgowanie wpłaty: 

  • Poprzez serwis internetowy iPlus, na konto bankowe (zakładka: Płatności, Narzędzia i usługi dla płatności, Dyspozycja zwrotu nadpłaty na konto bankowe, wybierz  Zmień, następnie uzupełnij niezbędne dane w formularzu i Potwierdź).
  • Wysyłając dyspozycję e-mailem na adres dwn@plus.pl
  • Pisemnie na adres: Polkomtel sp. z o.o. ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem Sekcja Obsługi Płatności
  • Dzwoniąc do Konsultanta Działu Windykacji Należności na numer telefonu: 601102607 (koszt zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz). Dział pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 20.00.
  • Dzwoniąc do Konsultanta Działu Obsługi Klienta na numer telefonu: 601102601 (koszt zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz). Dział pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł