Jeżeli dokonałeś wpłaty na inne/błędne konto możesz zlecić nam przeksięgowanie wpłaty:
- Poprzez serwis internetowy iPlus, na konto bankowe (zakładka: Płatności, Narzędzia i usługi dla płatności, Dyspozycja zwrotu nadpłaty na konto bankowe, wybierz Zmień, następnie uzupełnij niezbędne dane w formularzu i Potwierdź). Zwrot możliwy jest na konto bankowe, z którego dokonano wpłaty.
- Wysyłając dyspozycję e-mailem na adres dwn@plus.pl
- Pisemnie na adres: Polkomtel sp. z o.o. ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem Sekcja Obsługi Płatności.
- Dzwoniąc do Konsultanta Działu Windykacji Należności na numer telefonu: 601102607 (koszt zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz). Dział pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 20.00.
- Dzwoniąc do Konsultanta Działu Obsługi Klienta na numer telefonu: 601102601 (koszt zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz). Dział pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
- W Punkcie Sprzedaży (lista punktów dostępna na stronie https://www.plus.pl/kontakt).
Możesz zostać poproszony o przedstawienie dowodu wpłaty.