Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Jaki jest numer konta, na który mam dokonywać opłat za rachunki?

Posiadasz przydzielony indywidualny numer konta bankowego, na który wpłacasz należności za fakturę.

Numer ten znajdziesz:

  1. na pierwszej stronie faktury VAT i na druku do wpłaty,
  2. w serwisie internetowym iPlus dostępnym na stronie www.iplus.pl,
  3. możesz go także uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

WAŻNE

Jeśli posiadasz formę płatności Polecenie zapłaty i nie masz środków na koncie bankowym, należność regulujesz na Twoje konto bankowe Polkomtel.

Kogo wpisać jako odbiorcę przelewu?

Polkomtel Sp. z o.o. ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.

Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto?

Jeżeli dokonałeś wpłaty na inne/błędne konto możesz zlecić nam przeksięgowanie wpłaty: 

  1. Poprzez serwis internetowy iPlus, na konto bankowe (zakładka: Płatności, Narzędzia i usługi dla płatności, Dyspozycja zwrotu nadpłaty na konto bankowe, wybierz  Zmień, następnie uzupełnij niezbędne dane w formularzu i Potwierdź).
  2. Wysyłając dyspozycję e-mailem na adres dwn@plus.pl
  3. Pisemnie na adres: Polkomtel sp. z o.o. ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem Sekcja Obsługi Płatności
  4. Dzwoniąc do Konsultanta Działu Windykacji Należności na numer telefonu: 601102607 (koszt zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz). Dział pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 20.00.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.