• Plus.pl - Baza wiedzy - Płatności

Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto w Plusie?

Jeżeli dokonałeś wpłaty na inne/błędne konto możesz zlecić nam przeksięgowanie wpłaty: 

  • Poprzez serwis internetowy iPlus, na konto bankowe (zakładka: Płatności, Narzędzia i usługi dla płatności, Dyspozycja zwrotu nadpłaty na konto bankowe, wybierz  Zmień, następnie uzupełnij niezbędne dane w formularzu i Potwierdź). Zwrot możliwy jest na konto bankowe, z którego dokonano wpłaty.
  • Wysyłając dyspozycję e-mailem na adres dwn@plus.pl
  • Pisemnie na adres: Polkomtel sp. z o.o. ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem Sekcja Obsługi Płatności.
  • Dzwoniąc do Konsultanta Działu Windykacji Należności na numer telefonu: 601102607 (koszt zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz). Dział pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 20.00.
  • Dzwoniąc do Konsultanta Działu Obsługi Klienta na numer telefonu: 601102601 (koszt zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz). Dział pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
  • W Punkcie Sprzedaży (lista punktów dostępna na stronie https://www.plus.pl/kontakt).

Możesz zostać poproszony o przedstawienie dowodu wpłaty.

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł