Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Co to jest Identyfikator Płatności?

Identyfikator Płatności jest to numer Konta Klienta (numer przydzielony do Konta, na którym znajduje się Twój numer telefonu) w Polkomtel sp. z o.o.

Gdzie znajdę numer Konta?

Numer konta Klienta znajdziesz/otrzymasz:

  • Na pierwszej stronie swojej faktury, w prawym górnym rogu.
  • Na innych dokumentach finansowych.
  • W serwisie internetowym iPlus na stronie www.plus.pl, w górnym rogu wybierz "Zaloguj się do iPlus", następnie wybierz zakładkę "Konto i formalności", informacja dostępna w polu "Twój numer konta".
  • W aplikacji mobilnej iPlus, w zakładce "Płatności" - informacja dostępna na fakturze.
  • SMS-em o treści R na numer 2580 (koszt 0 zł).
  • SMS-em dzwoniąc pod numerem 601102607 (koszt zgodny z cennikiem operatora). Po połączeniu z infolinią głosową > wybierz 1 wygodne formy płatności > polecenie zapłaty > i identyfikator płatności.
  • Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Obsługi Klienta pod numerem 601102601 lub 601102607 (koszt zgodny z cennikiem operatora).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł