Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Co to jest Identyfikator Płatności?

Identyfikator Płatności jest to numer Konta Klienta (numer przydzielony do Konta, na którym znajduje się Twój numer telefonu) w Polkomtel sp. z o.o.

Gdzie znajdę numer Konta?

Numer konta Klienta znajdziesz/otrzymasz:

  1. Na pierwszej stronie swojej faktury, w prawym górnym rogu.
  2. Na innych dokumentach finansowych.
  3. W serwisie internetowym iPlus dostępnym  pod adresem https://logowanie.plus.pl (na stronie www.Plus.pl > w górnym rogu "zaloguj się do iPlus") > w zakładce Konto i formalności > Twój numer konta.
  4. W aplikacji mobilnej iPlus> Twój profil> numer konta do wpłat > 8 ostatnich cyfr to Twój Numer Konta Klienta. Numer ten widoczny jest także w zakładce Płatności > Rachunki
  5. SMS-em o treści R na numer 2580 (koszt 0 zł).
  6. SMS-em dzwoniąc pod numerem 601102607 (koszt zgodny z cennikiem operatora). Po połączeniu z infolinią głosową > wybierz 1 wygodne formy płatności > polecenie zapłaty > i identyfikator płatności.
  7. Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Obsługi Klienta pod numerem 601102601 lub 601102607 (koszt zgodny z cennikiem operatora).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł