Płatności
Co to jest Identyfikator Płatności?
Identyfikator Płatności jest to numer Konta Klienta (numer przydzielony do Konta, na którym znajduje się Twój numer telefonu) w Polkomtel sp. z o.o.
Gdzie znajdę numer Konta?
Numer konta Klienta znajdziesz/otrzymasz:
- Na pierwszej stronie swojej faktury, w prawym górnym rogu.
- Na innych dokumentach finansowych.
- W serwisie internetowym iPlus dostępnym pod adresem https://logowanie.plus.pl (na stronie www.Plus.pl > w górnym rogu "zaloguj się do iPlus") > w zakładce Konto i formalności > Twój numer konta.
- W aplikacji mobilnej iPlus> Twój profil> numer konta do wpłat > 8 ostatnich cyfr to Twój Numer Konta Klienta. Numer ten widoczny jest także w zakładce Płatności > Rachunki
- SMS-em o treści R na numer 2580 (koszt 0 zł).
- SMS-em dzwoniąc pod numerem 601102607 (koszt zgodny z cennikiem operatora). Po połączeniu z infolinią głosową > wybierz 1 wygodne formy płatności > polecenie zapłaty > i identyfikator płatności.
- Kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Obsługi Klienta pod numerem 601102601 lub 601102607 (koszt zgodny z cennikiem operatora).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuły powiązane
- Zielona faktura – co to jest?
- Polecenie Zapłaty - jakie są korzyści?
- Jaki jest numer konta, na który mam dokonywać opłat za rachunki?
- Jak dokonać zmiany adresu e-mail, na który przesyłane są faktury?
- Jak zlecić wystawienie duplikatu faktury i billingu?
- Opłacanie rachunków za świadczenie usług telekomunikacyjnych