Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Dział Windykacji Należności

Pracownik Działu Windykacji Należności odpowie na Twoje pytanie, udzielając szczegółowych informacji na temat:

  • stanu należności i ewentualnych zaległości,
  • terminów płatności faktur,
  • przyczyn zablokowania i warunkach odblokowania telefonu,
  • wysłanych wiadomości SMS dotyczących płatności i wezwań windykacyjnych,
  • pisma lub wezwania podpisanego przez radcę prawnego lub adwokata,
  • sądowego nakazu zapłaty lub wyroku (w tym wyroku sądu karnego),
  • pisma od komornika,
  • jak postąpić, kiedy otrzymałeś fakturę/ wezwanie do zapłaty a nie zawierałeś umowy z Polkomtel Sp. z o.o.

Jak się możesz skontaktować z Działem Windykacji należności?

  • Telefonicznie:

Połączenie wykonane:

Numer do Działu Windykacji Należności

Koszt połączenia z DWN

z Polski

601102607

koszt zgodny z cennikiem operatora

z zagranicy

+48601102607

koszt zgodny z cennikiem operatora

W jakich godzinach jest czynny Dział Windykacji Należności?

  • Od poniedziałku do soboty w godzinach 8 do 20.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł