Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Dział Windykacji Należności

Pracownik Działu Windykacji Należności odpowie na Twoje pytanie, udzielając szczegółowych informacji na temat

  1. stanu należności i ewentualnych zaległości,
  2. terminów płatności faktur,
  3. przyczyn zablokowania i warunkach odblokowania telefonu,
  4. wysłanych wiadomości SMS dotyczących płatności i wezwań windykacyjnych,
  5. pisma lub wezwania podpisanego przez radcę prawnego lub adwokata,
  6. sądowego nakazu zapłaty lub wyroku (w tym wyroku sądu karnego),
  7. pisma od komornika,
  8. jak postąpić, kiedy dostałeś fakturę, wezwanie do zapłaty a nie zawierałeś/aś umowy z Polkomtelem.

Jak się możesz skontaktować z Działem Windykacji należności?

  1. Telefonicznie:

Połączenie wykonane:

Numer do Działu Windykacji Należności

Koszt połączenia z DWN

z Polski

601102607

koszt zgodny z cennikiem operatora

z zagranicy

+48601102607

koszt zgodny z cennikiem operatora

  1. Mailowo na adres dwn@plus.pl

W jakich godzinach jest czynny Dział Windykacji Należności?

  1. Od poniedziałku do soboty w godzinach 8 do 20.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.