Pracownik Działu Windykacji Należności odpowie na Twoje pytanie, udzielając szczegółowych informacji na temat:
- stanu należności i ewentualnych zaległości,
- terminów płatności faktur,
- przyczyn zablokowania i warunkach odblokowania telefonu,
- wysłanych wiadomości SMS dotyczących płatności i wezwań windykacyjnych,
- pisma lub wezwania podpisanego przez radcę prawnego lub adwokata,
- sądowego nakazu zapłaty lub wyroku (w tym wyroku sądu karnego),
- pisma od komornika,
- jak postąpić, kiedy otrzymałeś fakturę/ wezwanie do zapłaty a nie zawierałeś umowy z Polkomtel Sp. z o.o.
Jak się możesz skontaktować z Działem Windykacji należności?
- Telefonicznie:
Połączenie wykonane: |
Numer do Działu Windykacji Należności |
Koszt połączenia z DWN |
z Polski |
601102607 |
koszt zgodny z cennikiem operatora |
z zagranicy |
+48601102607 |
koszt zgodny z cennikiem operatora |
- Mailowo na adres dwn@plus.pl
W jakich godzinach jest czynny Dział Windykacji Należności?
- Od poniedziałku do soboty w godzinach 8 do 20.