Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Okres rozliczeniowy

Okres rozliczeniowy jest to przedział czasowy, za który jest wystawiony rachunek za usługi telekomunikacyjne. Po podpisaniu umowy zostanie Ci przydzielony jeden z poniższych okresów. Pierwsza faktura będzie zawierać proporcjonalnie naliczony abonament do końca cyklu + jeden abonament z góry.

Przykład: zakupiłeś aktywację 5 dnia miesiąca, twój cykl rozliczeniowy to od 9-8 dnia, abonament zostanie naliczony proporcjonalnie od 5-8 dnia + jeden z góry za kolejny miesiąc czyli od 9-8 dnia kolejnego miesiąca.

Jakie są okresy rozliczeniowe?

W sieci Plus jest 6 różnych okresów rozliczeniowych:

  1. od 1 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca,
  2. od 5 dnia miesiąca do 4 dnia kolejnego miesiąca,
  3. od 9 dnia miesiąca do 8
  4. od 17 dnia miesiąca do 16
  5. od 21 dnia miesiąca do 20
  6. od 25 dnia miesiąca do 24.

Jak sprawdzić, w którym okresie rozliczeniowym jestem?

Cykl rozliczeniowy możesz sprawdzić w serwisie iPlus dostępnym pod adresem www.iplus.pl, w zakładce Płatności, Ogólne, Historia płatności, następnie Dokumenty finansowe. 6 początkowych cyfr numeru faktury oznacza datę (rok, miesiąc, dzień) końca okresu rozliczeniowego, za który wystawiona jest faktura. Np 220424xxxxxx  - w tym przypadku okres rozliczeniowy kończy się 24.04.2022, czyli faktura wystawiona jest za okres od 25.03.2022-24.04.2022

 

Okres rozliczeniowy prezentowany jest także na fakturze/bilingu po otworzeniu pliku pdf.

Czy można zmienić cykl rozliczeniowy?

Przydzielony okres rozliczeniowy możesz zmienić na inny jeśli korzystasz z formy płatności Polecenia Zapłaty. W tym celu skontaktuj się z Działem, Obsługi Klienta dzwoniąc na numer 601102601 (koszt połączenia zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz, cennik na www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki).

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.