Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Dlaczego faktura nie została pomniejszona o rabat z promocji smartDOM?

Rabat jest uruchamiany najpóźniej od drugiego pełnego cyklu rozliczeniowego następującego po dniu zawarcia umowy/aneksu do umowy. Oznacza to, że rabat zostanie uwzględniony najpóźniej na drugiej fakturze wystawionej po zawarciu umowy.

Jeżeli w wybranej promocji przewidziane są dodatkowe zniżki na abonament, wówczas rabat będzie włączony po okresie obowiązywania tych zniżek.

Dodatkowe informacje

Zobacz, ile możesz zyskać wybierając więcej niż jedną usługę Plusa i Polsat Box. Więcej informacji na temat programu smartDOM znajdziesz na stronie www.plus.pl/smartdom

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.