Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Numer abonamentowy - zablokowane połączenia wychodzące

Jeżeli:

  1. otrzymałeś SMS informującego o blokadzie połączeń,
  2. przy próbie wykonania połączenia kierowany jesteś do Działu Windykacji Należności,
  3. oznacza to, że nie odnotowaliśmy na koncie bankowym Polkomtel zaległej należności i Twoje połączenia wychodzące zostały zablokowane.

Termin płatności należności - to termin do 16 dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, którego dotyczy rachunek. W przypadku upływu tego terminu, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości korzystania z Usług świadczonych na podstawie Umowy, której dotyczy zaległość. Warunkiem odblokowania połączeń wychodzących jest uregulowanie kwoty zaległości występującej na Twoim koncie abonenckim.

Informacje o sposobach płatności znajdują się na dole strony w artykułach powiązanych

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.