Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Numer abonamentowy - zablokowane połączenia wychodzące

Jeżeli:

  • otrzymałeś SMS informującego o blokadzie połączeń,
  • przy próbie wykonania połączenia kierowany jesteś do Działu Windykacji Należności, oznacza to, że nie odnotowaliśmy na koncie bankowym Polkomtel zaległej należności i Twoje połączenia wychodzące zostały zablokowane.

Termin płatności należności - to termin do 16 dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, którego dotyczy rachunek. W przypadku upływu tego terminu, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości korzystania z Usług świadczonych na podstawie Umowy, której dotyczy zaległość. Warunkiem odblokowania połączeń wychodzących jest uregulowanie kwoty zaległości występującej na Twoim koncie abonenckim.

Jak sprawdzisz termin płatności?

Termin płatności znajdziesz na fakturze za usługi telekomunikacyjne, w serwisie iPlus (na stronie www.Plus.pl, w górnym rogu "Zaloguj się do iPlus"), w aplikacji mobilnej iPlus, w SMS o wystawieniu nowej faktury (jeśli otrzymujesz). Więcej informacji o kampaniach SMS znajdziesz w artykułach powiązanych.

 

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł