Płatności
Numer abonamentowy - zablokowane połączenia wychodzące
Jeżeli:
- otrzymałeś SMS informującego o blokadzie połączeń,
- przy próbie wykonania połączenia kierowany jesteś do Działu Windykacji Należności,
- oznacza to, że nie odnotowaliśmy na koncie bankowym Polkomtel zaległej należności i Twoje połączenia wychodzące zostały zablokowane.
Termin płatności należności - to termin do 16 dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, którego dotyczy rachunek. W przypadku upływu tego terminu, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości korzystania z Usług świadczonych na podstawie Umowy, której dotyczy zaległość. Warunkiem odblokowania połączeń wychodzących jest uregulowanie kwoty zaległości występującej na Twoim koncie abonenckim.
Informacje o sposobach płatności znajdują się na dole strony w artykułach powiązanych
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuł powiązany