Zasilenia
< Płatności i faktury
Płatności
Zdrapany kod z karty zasilającej. Co zrobić?

Jeżeli podczas usuwania warstwy zabezpieczającej kod na telekarcie zasilającej został zdrapany częściowo lub w całości i nie można odczytać cyfr - wystarczy zgłosić ten fakt do Plusa.

W jaki sposób zgłosić problem z Telekartą?

Zgłoszenie informujące o uszkodzeniu karty powinno zawierać numer telefonu, który chciałeś zasilić, czytelny podpis oraz reklamowaną oryginalną telekartę ze zdrapanym kodem.

Uszkodzenie telekarty zgłoś:

  1. w Punkcie Plusa (listę punktów znajdziesz na stronie http://www.plus.pl/znajdz-salon)  lub
  2. pisemnie na adres: Polkomtel sp. z o.o., Reklamacje, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.

Pracownik Działu Reklamacji zweryfikuje przesłaną telekartę i po stwierdzeniu jej ważności zasili wskazany w piśmie numer. Potwierdzenie zasilenia zostanie do Ciebie wysłane SMS-em.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.