To usługa umożliwiająca skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza sprzętu zakupionego w sieci Plus. Usługa obejmuje:
- Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu Naprawczego.
- Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.
Kto może skorzystać z Usługi?
Usługa aktywowana jest automatycznie jeśli skorzystałeś z oferty Plus Abonament,Plus dla Firm, Plus Internet ze sprzętem na raty. Jeśli wyłączysz usługę nie będziesz mógł ponownie jej włączyć.
Ile kosztuje?
Pierwszy miesiąc bezpłatnie, kolejne 23 m-ce opłata za korzystanie z usługi wynosi 4,99 zł z VAT. Po tym czasie usługa automatycznie wyłączy się.
Jak wyłączyć?
- W serwisie internetowym iPlus dostępnym na stronie www.iplus.pl
- Bezpłatnym SMS-em o treści DEAKT SW1 wysłanym pod numer 2601.
Jak postąpić w przypadku uszkodzenia?
1. W terminie:
- 2 dni (dla usług aktywowanych do 30.09.2017)
- 14 dni (dla usług aktywowanych od 01.10.2017)
od dnia wystąpienia uszkodzenia należy skontaktować się z Centrum Pomocy pod numerem (22)7161999* lub na stronie naprawaplus.pl i podać następujące informacje:
- imię i nazwisko;
- adres odbioru uszkodzonego Urządzenia;
- adres zwrotu Urządzenia po naprawie;
- numer telefonu przypisany do uszkodzonego Urządzenia;
- numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia;
- opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu;
- inne informacje, o jakie poprosi konsultant Centrum Pomocy, jeżeli będą niezbędne do realizacji naprawy.
2. Po zgłoszeniu uszkodzenia należy:
- Udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego.
- Zapakować uszkodzone Urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport.
- Dołączyć do przesyłki z Urządzeniem kserokopię dowodu zakupu Urządzenia oraz oryginał książeczki/karty gwarancyjnej, jeżeli producent dołączył je do Urządzenia.
3. Status zgłoszenia uszkodzenia możesz śledzić telefonicznie poprzez Centrum Pomocy pod numerem (22)7161999* lub na stronie naprawaplus.pl
* (opłata zgodnie z cennikiem właściwym dla taryfy, z której korzystasz).