Obsługaposprzedażna
< Sprzęt i technologie
Karty SIM
Pomoc techniczna
Technologie
Serwis wyświetlacza

To usługa umożliwiająca skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza sprzętu zakupionego w sieci Plus. Usługa obejmuje:

  1. Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu Naprawczego.
  2. Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.

Kto może skorzystać z Usługi?

Usługa aktywowana jest automatycznie jeśli skorzystałeś z oferty Plus Abonament,Plus dla Firm, Plus Internet ze sprzętem na raty. Jeśli wyłączysz usługę nie będziesz mógł ponownie jej włączyć.

Ile kosztuje?

Pierwszy miesiąc bezpłatnie, kolejne 23 m-ce opłata za korzystanie z usługi wynosi 4,99 zł z VAT. Po tym czasie usługa automatycznie wyłączy się.

Jak wyłączyć?

  1. W serwisie internetowym iPlus dostępnym na stronie www.iplus.pl
  2. Bezpłatnym SMS-em o treści DEAKT SW1 wysłanym pod numer 2601.

Jak postąpić w przypadku uszkodzenia?

1. W terminie:

  • 2 dni (dla usług aktywowanych do 30.09.2017)
  • 14 dni (dla usług aktywowanych od 01.10.2017)

od dnia wystąpienia uszkodzenia należy skontaktować się z Centrum Pomocy pod numerem (22)7161999* lub na stronie naprawaplus.pl i podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko;
  • adres odbioru uszkodzonego Urządzenia;
  • adres zwrotu Urządzenia po naprawie;
  • numer telefonu przypisany do uszkodzonego Urządzenia;
  • numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia;
  • opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu;
  • inne informacje, o jakie poprosi konsultant Centrum Pomocy, jeżeli będą niezbędne do realizacji naprawy.

2. Po zgłoszeniu uszkodzenia należy:

  • Udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego.
  • Zapakować uszkodzone Urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport.
  • Dołączyć do przesyłki z Urządzeniem kserokopię dowodu zakupu Urządzenia oraz oryginał książeczki/karty gwarancyjnej, jeżeli producent dołączył je do Urządzenia.

3. Status zgłoszenia uszkodzenia możesz śledzić telefonicznie poprzez Centrum Pomocy pod numerem (22)7161999* lub na stronie naprawaplus.pl

* (opłata zgodnie z cennikiem właściwym dla taryfy, z której korzystasz).

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.