- Plus.pl - Baza wiedzy - Roaming w abonamencie
Jak włączyć/wyłączyć usługę Roamingu i Połączeń Międzynarodowych?
Jeśli korzystasz z oferty abonamentowej możesz samodzielnie włączyć i wyłączyć usługę Roamingu oraz Połączeń międzynarodowych.
- Skorzystaj z serwisu internetowego iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/ lub aplikacji mobilnej iPlus.
- Wyślij bezpłatnego SMS pod numer 2601 o treści:
Aktywacja Roamingu
Osoby fizyczne i prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru na koncie |
Firmy i przedsiębiorstwa |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru na koncie |
Aktywacja Połączeń Międzynarodowych
Osoby fizyczne i prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru na koncie |
Firmy i przedsiębiorstwa |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru na koncie |
Zablokowanie Roamingu
Osoby fizyczne i prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru na koncie |
Firmy i przedsiębiorstwa |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru na koncie |
Osoby fizyczne i prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru na koncie |
Firmy i przedsiębiorstwa |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru na koncie |
Jeśli jesteś za granicą możesz włączyć roaming/połączenia międzynarodowe
- Dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta. Numer kontaktowy z zagranicy: +48601102601, a z telefonu stacjonarnego: (00) 48 601102601 - koszt połączenia zgodny z cennikiem taryfy.
- SMS-em, jeśli masz inny numer na tym samym koncie, który znajduje się w Polsce. Z drugiego numeru należy wysłać SMS o treści ODBLOKUJR nr. telefonu, na którym chcesz odblokować usługę na bezpłatny numer 2601.
- Jeśli masz numer na firmę, w SMS należy dodatkowo podać Plus Kod5 tj. ODBLOKUJR Plus Kod5 nr. telefonu.
Dodatkowe informacje
- Zmiany statusu usługi przez SMS możesz dokonać raz na dobę.
- Usługa zostanie włączona/wyłączona w ciągu 24 godzin.
- Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Komunikacji Elektronicznej dostępnym na stronie https://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki w indywidualnych przypadkach Polkomtel może zażądać od Klienta wpłacenia Kaucji lub Zaliczki przed rozpoczęciem świadczenia usług roamingu lub innych usług.
- Usługi możesz mieć włączone także automatycznie po podpisaniu nowej umowy lub aneksu do umowy.