Jeśli korzystasz z oferty abonamentowej możesz samodzielnie zarządzać usługami.
Jak włączyć usługę?
- Skorzystaj z serwisu internetowego iPlus (link do logowania na www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus) lub aplikacji mobilnej iPlus lub
- Wyślij bezpłatnego SMS pod numer 2601, treści SMS poniżej:
Aktywacja Roamingu
Osoby fizyczne i prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru |
Firmy i przedsiębiorstwa |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru |
Aktywacja Połączeń Międzynarodowych
Osoby fizyczne i prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru |
Firmy i przedsiębiorstwa |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru |
Jak wyłączyć usługę?
- Skorzystaj z serwisu internetowego iPlus lub aplikacji mobilnej iPlus lub
- Wyślij bezpłatnego SMS pod numer 2601, treści SMS poniżej:
Zablokowanie Roamingu
Osoby fizyczne i prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru |
Firmy i przedsiębiorstwa |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru |
Zablokowanie Połączeń Międzynarodowych
Osoby fizyczne i prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą |
Dla numeru, z którego wysłano SMS |
Dla innego numeru |
Firmy |
Dla numeru, z którego wysłano SMS ZABLOKUJPM PLUSKOD5 |
Dla innego numeru ZABLOKUJPM PLUSKOD5 nr.tel |
Jeśli jesteś za granicą możesz włączyć roaming/połączenia międzynarodowe
- Dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta. Numer kontaktowy z zagranicy: +48601102601, a z telefonu stacjonarnego: (00) 48 601102601 - koszt połączenia zgodny z cennikiem taryfy.
- SMS-em, jeśli masz inny numer na tym samym koncie, który znajduje się w Polsce. Z drugiego numeru należy wysłać SMS o treści ODBLOKUJR nr. telefonu, na którym chcesz odblokować usługę na bezpłatny numer 2601.
- Jeśli masz numer na firmę, w SMS należy dodatkowo podać Plus Kod5 tj. ODBLOKUJR Plus Kod5 nr. telefonu.
Dodatkowe informacje
- Zmiany statusu usługi przez SMS możesz dokonać raz na dobę.
- Usługa zostanie włączona/wyłączona w ciągu 24 godzin.
- Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polkomtel sp. z o.o. dostępnym na stronie https://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki w indywidualnych przypadkach Polkomtel może zażądać od Klienta wpłacenia kaucji przed rozpoczęciem świadczenia usług roamingu lub innych usług.
- Usługi możesz mieć włączone także automatycznie po podpisaniu nowej umowy lub aneksu do umowy.