Sklepinternetowy
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Zmiany na koncie
Kody PIN i PUK przy zakupie aktywacji w sklepie internetowym

 

  1. Zamówiony towar w sklepie internetowym Plusa zostanie dostarczony przez firmę kurierską na podany w formularzu zamówienia adres dostawy.
  2. W przypadku oferty Mix kody PIN i PUK zostaną przesłane po dokonaniu aktywacji karty SIM, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  3. W przypadku zamówienia innej oferty kody są przesłane z nieaktywną kartą SIM. Dodatkowo dosyłane są jeszcze po aktywacji SIM na adres e-mail.
  4. Aktywacja karty SIM nastąpi:
    - w przypadku umowy ze sprzętem lub MX bez sprzętu maksymalnie do 10 dni od doręczenia przesyłki,
    - w przypadku zamówień bez sprzętu maksymalnie do 7 dni od doręczenia karty SIM.
  5. Jeśli po tym terminie numer wciąż nie jest aktywny należy dokonać restartu telefonu (wyłączenie i ponowne włączenie telefonu).
  6. Jeśli problem nadal będzie występował skontaktuj się z nami.

Co zrobić, jeżeli telefon nie loguje się do sieci po wpisaniu kodu PIN?

Zalogowanie do sieci jest możliwe po dokonanej aktywacji karty SIM.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.