Zmiany na koncie
Blokada usług wychodzących Plus Mix - co mam zrobić?
Jeśli nie zrealizowano wszystkich obowiązkowych zasileń
Blokada usług wychodzących może być skutkiem wykorzystania środków na koncie lub zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących. W tym przypadku, aby nadal móc wykonywać połączenia, korzystać z usługi należy zasilić konto kwotą minimalną wynikającą z umowy.
Pamiętaj!
- Każde zasilenie Kwotą Minimalną lub wyższą przedłuża ważność konta o 30 dni.
- Nie zasilaj konta Kwotą Minimalną rzadziej niż raz na 30 dni. Rzadsze zasilenia powodują, że okres ważność dla usług wychodzących wygaśnie - co oznacza, że nie będziesz mógł wykonywać rozmów wychodzących (z wyjątkiem numeru zasilającego 5555 oraz numeru alarmowego 112).
- Po upływie 30 dni od zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących Polkomtel może zaprzestać świadczenia usług i rozwiązać umowę łącznie z wysłaniem noty karnej.
Jeśli zrealizowałeś wszystkie obowiązkowe zasilenia
Blokada usług wychodzących może być skutkiem:
- Wykorzystania środków na koncie lub
- Zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących, który uzależniony jest od nominału zasilenia. W każdym z tych 2 przypadków należy zasilić konto zgodnie z zasadami w ofercie Plus na Kartę.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł