Zmiany na koncie
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Sklep internetowy
Blokada usług wychodzących Plus Mix - co mam zrobić?

Jeśli nie zrealizowano wszystkich obowiązkowych zasileń

Blokada usług wychodzących może być skutkiem wykorzystania środków na koncie lub zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących. W tym przypadku, aby nadal móc wykonywać połączenia, korzystać z usługi  należy zasilić konto kwotą minimalną wynikającą z umowy.

Pamiętaj!

  1. Każde zasilenie Kwotą Minimalną lub wyższą przedłuża ważność konta o 30 dni.
  2. Nie zasilaj konta Kwotą Minimalną rzadziej niż raz na 30 dni. Rzadsze zasilenia powodują, że okres ważność dla usług wychodzących wygaśnie - co oznacza, że nie będziesz mógł wykonywać rozmów wychodzących (z wyjątkiem numeru zasilającego 5555 oraz numeru alarmowego 112).
  3. Po upływie 30 dni od zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących Polkomtel może zaprzestać świadczenia usług i rozwiązać umowę łącznie z wysłaniem noty karnej.

 

Jeśli zrealizowałeś wszystkie obowiązkowe zasilenia

Blokada usług wychodzących może być skutkiem:

  1. Wykorzystania środków na koncie lub
  2. Zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących, który uzależniony jest od nominału zasilenia. W każdym z tych 2 przypadków należy zasilić konto zgodnie z zasadami w ofercie Plus na Kartę. 

 

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł