- Plus.pl - Baza wiedzy - Zmiany na koncie
Jak włączyć fakturę elektroniczną w serwisie iPlus?
Jeśli chcesz aktywować elektroniczną fakturę
- Po zalogowaniu do serwisu internetowego iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/, wybierz zakładkę "Profil", "Zarządzanie numerami", następnie "Płatności" i dalej "Narzędzia i usługi dla płatności" i 'E-faktura (faktura elektroniczna).
- W oknie z aktywacją usługi pojawi się jej krótka charakterystyka i regulamin. Jeśli chcesz dodatkowo otrzymywać fakturę na adres e-mail zaznacz opcję "Chcę otrzymywać e-fakturę na adres e-mail" oraz wpisz swój adres e-mail. Następnie zaznacz rodzaj wysyłanej faktury (z wykazem połączeń lub faktura skrócona) "Aktywuj".
- Ponieważ aktywacja e-faktury wymaga zdefiniowania e-hasła, utwórz je poprzez wybór opcji "Definiuj".
System końcowym komunikatem poinformuje Cię o aktywacji e-faktury. Jeśli dodatkowo zaznaczyłeś chęć otrzymywania faktury na adres e-mail, potwierdzenie otrzymasz dodatkowo na podany przez Ciebie adres internetowy.
Dodatkowe informacje
- Zmianę adresu e-mail, na który wysłana jest faktura możesz zrealizować w serwisie iPlus, w zakładce"Profil", "Zarządzanie numerami", następnie"Płatności" i dalej "Narzędzia i usługi dla płatności". Po wybraniu usługi "E-faktura (faktura elektroniczna)" i opcji "Zarządzanie usługą Zielona faktura na e-mail" zostanie wyświetlone okno umożliwiające zmianę ustawień dla usługi.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł