Zmiany nakoncie
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Sklep internetowy
Jak włączyć fakturę elektroniczną w serwisie iPlus?

Jeśli chcesz aktywować elektroniczną fakturę

KROK 1. 
Po zalogowaniu do serwisu internetowego iPlus pod adresem www.iplus.pl  wybierz zakładkę "Płatności", następnie "Narzędzia i usługi dla płatności", w pozycji 'E-faktura (faktura elektroniczna)' wybierz 'Zmień".


 

KROK 2.
W oknie z aktywacją usługi pojawi się jej krótka charakterystyka i regulamin. Jeśli chcesz dodatkowo otrzymywać fakturę na adres e-mail zaznacz opcję
"Chcę otrzymywać e-fakturę na adres e-mail" oraz wpisz swój adres e-mail.

 

Następnie zaznacz rodzaj wysyłanej faktury (z wykazem połączeń lub faktura skrócona) "Aktywuj".

 

KROK 3.
Ponieważ aktywacja e-faktury wymaga zdefiniowania e-hasła, utwórz je poprzez wybór opcji "Definiuj".

System końcowym komunikatem poinformuje Cię o aktywacji e-faktury. Jeśli dodatkowo zaznaczyłeś chęć otrzymywania faktury na adres e-mail, potwierdzenie otrzymasz dodatkowo na podany przez Ciebie adres internetowy.



Jeśli masz aktywną e-fakturę, a chcesz włączyć (dodatkowo wysyłaną na adres e-mailowy).

KROK 1.
Po zalogowaniu
do serwisu iPlus pod adresem www.iplus.pl należy wejść w zakładki "Płatności", "Narzędzia i usługi dla płatności", potem "E-faktura (faktura elektroniczna)" i zaznaczyć opcję "Zmień" a następnie "Aktywuj usługę e-fakturę na e-mail:"

KROK 2.
Następnie pojawi się okno do aktywacji usługi, podobne jak w KROK 2 opisanym powyżej, gdzie w polu "Adres e-mail" wpisz swój adres e-mail i naciśnij "Aktywuj"

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.