Zmiany nakoncie
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Sklep internetowy
Zmiana taryfy

  1. Zmiana Twojego abonamentu w czasie trwania umowy na czas oznaczony*  jest możliwa na inny plan cenowy (dostępny w promocji, w której podpisałeś umowę) z wyższą opłatą abonamentową. Warunki zmiany taryfy określa regulamin promocji. Zmiana taryfy nie powoduje wydłużenia czasu oznaczonego umowy.
  2. Zmiana taryfy po okresie promocyjnym wiąże się z podpisaniem aneksu do umowy. Szeroki wachlarz ofert pozwoli Ci na dobranie odpowiedniego dla Ciebie promocyjnego planu cenowego. Czas trwania umowy uzależniony jest od wybranej przez Ciebie promocji (np. 24 miesiące).

Zachęcamy do osobistego kontaktu w celu dopasowania abonamentu do Twoich potrzeb.

Jak zmienić taryfę?

  1. Udając się do punktu Plusa lub poprzez kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta lub
  2. W czasie trwania kontraktu, pisemnie na adres: Polkomtel Sp. z o.o. Dział Obsługi Klienta, Ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa lub
  3. Wysyłając e-maila na adres bok@plus.pl, w treści należy podać dane: imię i nazwisko (Firma: nazwa firmy), konto lub nr. telefonu, PESEL (Firma NIP lub REGON) lub Plus Kod 5.

* czas trwania umowy (karencja) to termin od-do, w którym zobowiązałeś się do korzystania z usług sieci Plus. 

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.