Płatności
Dlaczego na umowie nie został uwzględniony rabat z programu SmartDOM?
Kwota abonamentu podana na umowie o świadczeniu usług telekomunikacyjnych nie uwzględnia rabatów wynikających z programu SmartDOM.
Rabat jest przyznawany po spełnieniu warunków określonych w regulaminie programu.
Weryfikacja warunków uprawniających do przyznania rabatów będzie dokonywana odrębnie dla każdego okresu rozliczeniowego.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuły powiązane
- E-faktura
- Jak dokonać zmiany adresu e-mail, na który przesyłane są faktury?
- Dlaczego nie mam Zielonej faktury w swojej skrzynce e-mail?
- Chcę, aby dla każdego mojego numeru przychodziła oddzielna faktura. Jak to zrobić?
- Dlaczego faktura nie jest podpisana?
- Jak uzyskam fakturę za zasilenie konta w ofercie Na Kartę lub MIX?