Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Rachunek szczegółowy w Plus Abonamencie

Rachunek szczegółowy

  • To szczegółowy wykaz usług telekomunikacyjnych, jakie inicjowałeś ze swojego numeru w danym miesiącu rozliczeniowym.
  • Są na nim ujęte wszystkie połączenia i SMS-y wraz z datą, godziną, czasem trwania połączenia oraz numerem odbiorcy (przy e-fakturze).
  • Jest wystawiany po zakończeniu okresu rozliczeniowego i wysłany pocztą na Twój adres.
  • Jeśli masz elektroniczną fakturę, udostępniony będzie w wersji elektronicznej (PDF) w serwisie internetowym iPlus (logowanie www.plus.pl, w górnym rogu "Zaloguj się do iPlus")
  • Jeśli chcesz dodatkowo otrzymywać fakturę i biling na adres e-mail włącz Zieloną fakturę.
  • Jeśli nie masz włączonego rachunku szczegółowego, nie będziesz otrzymywać bilingu połączeń. Zobacz ja włączyć usługę

Ile kosztuje?

  • Opłata za rachunek szczegółowy papierowy (w przypadku kiedy otrzymujesz go pocztą) - 5,04 zł z VAT.
  • W przypadku e-faktury lub Zielonej faktury - bezpłatnie

Gdzie znajdziesz rachunek szczegółowy w serwisie iPlus?

  • Zaloguj się do serwisu internetowego lub aplikacji iPlus i wybierz zakładkę "Płatności".
  • Szczegółowy wykaz usług będzie wystawiony po zakończeniu okresu rozliczeniowego, w którym zmieniłeś formę rachunku. Możesz zamówić duplikat bilingu za okresy rozliczeniowe, kiedy korzystałeś z rachunku podstawowego (samej faktury VAT).

Nie mogę podejrzeć rachunku - co zrobić?

Do poprawnego wyświetlenia dokumentów wymagany jest program do obsługi plików PDF np. Adobe Reader. Jeśli masz zainstalowany program i nadal nie możesz otworzyć pliku, skonfiguruj go tak, aby nie otwierał dokumentu w przeglądarce Internetowej. W tym celu otwórz Adobe Reader > wybierz Edit > Preference > wybrać Internet w zakładkach z lewej strony i odznaczyć wyświetlanie PDF w przeglądarce korzystając z aplikacji.

 

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł