Inne
< Usługi i pakiety
Plus Abonament
Plus Firma
Plus Internet
Plus Mix
Plus na Kartę
Poczta Głosowa

Poczta Głosowa to Twoja automatyczna sekretarka. Standardowo zgłasza się w przypadku, gdy:

  1. Telefon znajduje się poza zasięgiem sieci.
  2. Nie odbierasz połączenia.
  3. Gdy prowadzisz inną rozmowę (wyklucza się z połączeniami oczekującymi).
  4. Jeśli nie możesz lub nie chcesz odebrać połączenia, Poczta Głosowa odbierze je za Ciebie, dając dzwoniącemu możliwość pozostawienia wiadomości. Poczta Głosowa sama przekaże Ci nagraną wiadomość.

 

Kto może skorzystać?

Usługa Poczty Głosowej dostępna jest dla wszystkich Klientów i posiada cztery warianty: Poczta Głosowa: Standard, Premium,  MMS oraz Notka SMS.

 

Poczta Głosowa Standard (usługa bezpłatna) - funkcjonalność

  1. Pojemność skrzynki – 20 wiadomości.
  2. Czas przechowywania – 10 dni.
  3. Maksymalna długość jednej wiadomości – 6 minut.
  4. Własne powitanie - (max 5 min.).
  5. Informacja o numerze pozostawiającym wiadomość.
  6. Bezpłatne oddzwonienie.
  7. Powiadomienie SMS .

Jak zarządzać usługą?

  1. Klienci Plus Abonament: włączenie - bezpłatny SMS pod nr 2601 o treści AKT PS ; wyłączenie - bezpłatny SMS pod nr 2601 o treści DEAKT PS.
  2. Klienci Plus Na Kartę: wpisując i zatwierdzając w telefonie krótki kod - włączenie *122*11#; wyłączenie *122*00#.
  3. Usługę można także włączyć/wyłączyć kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. 
  4. Sprawdzenie statusu możesz sprawdzić kodem *122#.

 

Poczta Głosowa Premium (3,69 zł brutto miesięcznie)- funkcjonalność

  1. Pojemność skrzynki – 100 wiadomości.
  2. Czas przechowywania wiadomości – 14 dni.
  3. Maksymalna długość jednej wiadomości – 6 minut.
  4. Informacja o numerze pozostawiającym wiadomość.
  5. Bezpłatne oddzwonienie.
  6. Powiadomienie SMS.
  7. Własne powitanie (max 5min).
  8. Poczta Mobilna (dodatkowa aplikacja na telefon*).

 

Jak zarządzać usługą?

  1. Klienci Plus Abonament: włączenie - bezpłatny SMS pod nr 2601 o treści AKT PP ; wyłączenie - bezpłatny SMS pod nr 2601 o treści DEAKT PP.
  2. Klienci Plus Na Kartę: wpisując i zatwierdzając w telefonie krótki kod - włączenie *122*11*01#; wyłączenie *122*00*01#.
  3. Usługę można także włączyć/wyłączyć kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. 
  4. Sprawdzenie statusu możesz sprawdzić kodem *122#.

 

Poczta MMS (usługa bezpłatna) - funkcjonalność

  1. W ramach korzystania z poczty MMS, będziesz otrzymywać MMS z nagranymi wiadomościami od dzwoniących w przypadku, gdy nie odbierzesz połączenia, będziesz poza zasięgiem sieci lub gdy Twój numer będzie zajęty. Wiadomość zostanie przekazana w formie załączonego pliku (format amr). Wiadomości nie będą przechowywane w systemie poczty głosowej.
  2. Maksymalna wielkość wiadomości MMS to 300 kB co odpowiada maksymalnie 3 minutom nagrania wiadomości.
  3. Aktywacja Poczty MMS spowoduje wyłączenie poczty standard lub premium oraz automatyczną zmianę ustawień przekierowań na potrzeby usługi.

 

Jak zarządzać usługą?

  1. Klienci Plus Abonament: włączenie - bezpłatny SMS pod nr 2601 o treści AKT PMMS; wyłączenie - bezpłatny SMS pod nr 2601 o treści DEAKT PMMS.
  2. Klienci Plus Na Kartę: wpisując i zatwierdzając w telefonie krótki kod - włączenie *122*11*02#; wyłączenie *122*00*02#.
  3. Usługę można także włączyć/wyłączyć kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. 
  4. Sprawdzenie statusu możesz sprawdzić kodem *122#.
     

Notka SMS (usługa bezpłatna) - funkcjonalność

W przypadku, gdy masz wyłączony telefon i masz wyłączoną pocztę głosową, dzwoniący trafia na automatyczne drzewo zapowiedzi: Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści:

  1. Proszę o pilny kontakt - wybierz 1.
  2. Zadzwonię do ciebie później - wybierz 2.
  3. Odezwij się w wolnej chwili - wybierz 3.
  4. Spóźnię się, proszę zaczekaj na mnie - wybierz 4.
  5. Przepraszam nie dojadę, nie czekaj na mnie - wybierz 5.
  6. Mam awarię, zadzwoń jak najszybciej - wybierz 6.

Po wybraniu przez dzwoniącego odpowiedniej opcji przesyłany jest do Ciebie SMS o wskazanej treści.

 

Jak zarządzać usługą?

  1. Klienci Plus Abonament: włączenie - bezpłatny SMS pod nr 2601 o treści AKT NSMS ; wyłączenie - bezpłatny SMS pod nr 2601 o treści DEAKT NSMS.
  2. Klienci Plus Na Kartę: wpisując i zatwierdzając w telefonie krótki kod - włączenie *122*11*03#; wyłączenie *122*00*03#.
  3. Usługę można także włączyć/wyłączyć kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. 
  4. Sprawdzenie statusu możesz sprawdzić kodem *122#.

 

Ustawienie/usunięcie przekazów na pocztę głosową

Przekazy możesz uaktywnić:

  1. Włącz > wybrany przekaz na numer Poczty głosowej tj. +48601222222 - W swoim aparacie w pozycji "Przekazywanie połączeń"  Dokładna lokalizacja i nazwa wyszczególnionych opcji menu uzależniona jest od Twojego telefonu lub
  2. Wprowadzając na wyświetlaczu telefonu poniższe kody (w zależności które opcje chcesz włączyć).

 

Przekierowania połączeń

Aktywacja

Dezaktywacja

Status

Wszystkich (bezwarunkowo)

**21*+48601222222*11# Połącz

##21# Połącz

*#21*11# Połącz

Gdy zajęty

**67*+48601222222*11# Połącz

##67# Połącz

*#67*11# Połącz

Gdy nie odbiera*

**61*+48601222222*11#
 

**61*+48601222222*11*czas
(od 5 do 30 s)# Połącz

##61# Połącz

*#61*11# Połącz

Gdy nieosiągalny

**62*+48601222222*11# Połącz

##62# Połącz

*#62*11# Połącz

Dezaktywacja wszystkich przekazów
(poczta nie będzie się zgłaszała)

##002# Połącz

*Gdy nie odbiera - standardowo Poczta zgłosi się po 25 sekundach. Możesz sterować tym czasem. W tym celu wykonaj połączenie na kod **61*+48601222222*11*czas (od 5 do 30 sekund)#. Zmiana jest bezpłatna.

 

Dodatkowe Informacje

Poczta Głosowa - opłaty w kraju (Plus Abonament/Plus na Kartę z wyłączeniem Sami Swoi)

  1. Włączenie i wyłączenie Poczty Głosowej jest bezpłatne. Gdy Poczta Głosowa oddzwoni do Ciebie z nagraną wiadomością, to odsłuchasz ją bezpłatnie.
  2. Jeżeli sam zadzwonisz na Pocztę Głosową (numer 2222 lub +48601222222), wówczas za minutę połączenia zapłacisz zgodnie z Twoją taryfą:  
  3. Cenniki taryf znajdziesz na stronie www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki.

Poczta Głosowa - opłaty w roamingu (Plus Abonament/Plus na Kartę z wyłączeniem Sami Swoi)

  1. Jeśli zostanie nagrana dla Ciebie nowa wiadomość, Poczta Głosowa oddzwoni do Ciebie. Ty zapłacisz za to nagranie, jak za połączenie odebrane w roamingu + połączenie wykonane w roamingu.
  2. Za oddzwonienie Poczty Głosowej zapłacisz jak za połączenie przychodzące w roamingu - według stawek połączeń międzynarodowych wybranej taryfy w sieci Plus.
  3. Opcja oddzwaniania jest standardowo włączona dla każdego Klienta.
  4. Aby zadzwonić na Pocztę Głosową, wybierz: +48601100222 lub *111*4860100222#  w Plus na Kartę.
  5. Za odsłuchanie wiadomości nagranej na Poczcie Głosowej, zapłacisz jak za połączenie wychodzące do Polski, według stawek zagranicznego operatora.
  6. Jeżeli chcesz uniknąć dodatkowych kosztów związanych z opłatami za korzystanie z Poczty Głosowej w roamingu, przed planowanym wyjazdem:

Jeżeli masz numer abonamentowy, anuluj wszelkie przekierowania na Pocztę Głosową wpisując do telefonu kod ##002# Połącz.
Jeżeli masz numer Plus na Kartę/Plus Mix, wyłącz Pocztę Głosową.
 

Powitanie - jak nagrać ?

Aby nagrać powitanie należy zadzwonić na Pocztę Głosową, a następnie wybrać w menu:

2 - Ustawienia skrzynki 
      2 - Ustawienie powitania 
                Nagranie powitania

 

Jak można samodzielnie odsłuchać wiadomość?

Poczta głosowa sama oddzwania z nagranymi wiadomościami. Kiedy rozmówca pozostawi wiadomość, Poczta Głosowa sama do Ciebie oddzwoni.
W tym momencie wystarczy, że odbierzesz połączenie, a następnie odsłuchasz wiadomość poprzedzoną informacjami, kiedy i ewentualnie przez kogo wiadomość została zostawiona w skrzynce.

Możesz również zadzwonić na Pocztę:

  1. Z własnego telefonu komórkowego dzwoniąc pod 2222 lub +48601222222.
  2. Z telefonu stacjonarnego i z innej sieci komórkowej  dzwoniąc pod 601222222, po uzyskaniu połączenia wybierz 1 (aby odsłuchać) i wprowadź swój numer telefonu i naciśnij #, potem wprowadzić hasło dostępu* do swojej Poczty.
  3. Z innego telefonu sieci Plus odsłuchanie własnej poczty nie jest możliwe.

Z zagranicy dzwoniąc pod  +48 601100222 lub 2222 (dostępny u wybranych operatorów obsługujących krótkie kody) po uzyskaniu połączenia wybierz 2 (aby odsłuchać) i wprowadź swój numer telefonu, naciśnij # i wprowadź kod dostępu do swojej Poczty - stawka za połączenie w roamingu jest taka sama jak za połączenie w roamingu do Polski.

* aby ustawić hasło, należy zadzwonić na pocztę głosową a następnie wybrać przycisk: (2) Ustawienia skrzynki -> (3) Ustawienie hasła -> Zmiana.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł