Inne
< Usługi i pakiety
Plus Abonament
Plus Firma
Plus Internet
Plus Mix
Plus na Kartę
Kto dzwonił? - Informacje o usłudze

Kto dzwonił? Usługa, w której otrzymujesz SMS z informacją o nieodebranym przez Ciebie połączeniu w przypadku:
- Braku zasięgu.
- Wyłączonego telefonu.
- Prowadzenia innej rozmowy i przy braku aktywnej usługi połączeń oczekujących (call waiting).

Jako nadawca wiadomości o nieodebranym połączeniu, zostanie wpisany numer, który próbował się do Ciebie dodzwonić (jeżeli ten numer masz wpisany książce telefonicznej, wpis z książki pojawi się zamiast numeru nadawcy SMS).

System nie wyśle Ci SMS, jeżeli:
- Osoba, która nie dodzwoniła się do Ciebie
, miała włączoną usługę zastrzeżenie numeru.
- System z innych powodów nie rozpozna numeru dzwoniącego.
- Prowadzisz inną rozmowę telefoniczną a osoba dzwoniąca do Ciebie połączy się z Twoją Pocztą Głosową
.

Dostępne są trzy warianty usługi:

Wariant I - „pełna” wersja - SMS z informacją o nieodebranym przez Ciebie połączeniu otrzymasz w sytuacji, gdy: masz wyłączony telefon, Twój telefon jest poza zasięgiem, prowadzisz inną rozmowę i nie masz aktywnej usługi połączeń oczekujących.

Wariant II - wersja „nie wysyłaj, gdy zajęty”- SMS z informacją o nieodebranym przez Ciebie połączeniu otrzymasz w sytuacji, gdy masz wyłączony telefon lub Twój telefon jest poza zasięgiem. Nie otrzymasz takiego SMS-a, gdy inna osoba będzie próbowała połączyć się z Twoim numerem, a Ty w tym czasie będziesz prowadzić inną rozmowę telefoniczną.

Wariant III - „interaktywna” NOTKA SMS: wariant I lub II rozszerzony o informację dodaną przez dzwoniącego.

W przypadku gdy użytkownik jest niedostępny i ma wyłączoną pocztę głosową dzwoniący trafia na automatyczne drzewo zapowiedzi: „Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści”:

  1. Proszę o pilny kontakt - wybierz 1.
  2. Zadzwonię do ciebie później - wybierz 2.
  3. Odezwij się w wolnej chwili - wybierz 3.
  4. Spóźnię się, proszę zaczekaj na mnie - wybierz 4.
  5. Przepraszam nie dojadę, nie czekaj na mnie - wybierz 5.
  6. Mam awarię, zadzwoń jak najszybciej - wybierz 6.

Po wybraniu przez dzwoniącego odpowiedniej opcji przesyłana jest NOTKA SMS (treści komunikatów powyżej) do użytkownika o wskazanej treści.
 

Ile kosztuje? 

Usługa jest całkowicie bezpłatna i jest włączona u wszystkich Abonentów sieci Plus.
 

Zarządzanie usługą

Usługą Kto dzwonił możesz zarządzać za pomocą SMS-ów. Treść wysłanej przez Ciebie wiadomości SMS zależy od akcji, którą chcesz wykonać.

Poniżej znajdują się rodzaje akcji i przypisane im treści wiadomości SMS.

Akcja Treść SMS/kodu Numer, na który należy wysłać SMS
Włączenie usługi "Kto dzwonił" T 8023
Wyłączenie usługi "Kto dzwonił" N 8023
Włączenie opcji "nie wysyłaj, gdy zajęty" ZT 8023
Wyłączenie opcji "nie wysyłaj, gdy zajęty" ZN 8023
Sprawdzenie czy usługa jest aktywna S 8023
Sprawdzenie czy opcja "nie wysyłaj, gdy zajęty" jest aktywna SZ 8023
Wyłączenie opcji "interaktywnej" NOTKI SMS dla numerów na abonament DEAKT NSMS 2601
Wyłączenie opcji "interaktywnej" NOTKI SMS dla numerów na kartę *122*00*03# po wpisaniu na wyświetlaczu kodu naciśnij przycisk inicjujący połączenie

Dodatkowe informacje

  1. Wiadomości wysyłane w kraju są bezpłatne.
  2. Usługa działa również w roamingu, koszt wiadomości SMS w roamingu jest zgodny z cennikiem posiadanej przez Ciebie taryfy / promocyjnego planu cenowego.
  3. Wyłączenie na numerze usługi  nie usuwa informacji o włączonym przekazie, powoduje tylko zaprzestanie wysyłania SMS z informacją kto dzwonił.
  4. Usługa działa również w roamingu.
  5. Jeśli masz włączoną usługę wówczas przy inicjowaniu połączeń pokazuje się komunikat "aktywne przekierowania".
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł