Serwis Urządzenia

Usługa Serwis urządzenia umożliwia skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego telefonu, smartfona, tabletu, laptopa, telewizora lub smartwatcha.

Jak aktywować usługę?

- Dostęp do usługi otrzymasz przy zakupie nowego numeru lub przedłużeniu umowy.
- Usługa jest dostępna w zależności od posiadanej przez Ciebie oferty Plus Abonament oraz Plus dla Firm.

Podstawowe warianty

Serwis Urządzenia

  • Cena z VAT: 10 zł za 30 dni
  • Dotyczy urządzenia: Zakupionego w Plusie
  • Zakres urządzeń: Telefon, smartfon, tablet, laptop, telewizor, smartwatch
  • Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw na 12 okresów 30-dniowych
  • Urządzenie zastępcze: Odpłatnie – 50 zł
  • Okres obowiązywania: 24 okresy 30-dniowe
  • Aktywacja: Na okres próbny
  • Kontynuacja: Klienci indywidualni – SMS o treści „TAK” na numer 80033 (brak potwierdzenia powoduje dezaktywację); Klienci biznesowi – automatycznie

Serwis Urządzenia II

  • Cena z VAT: 10 zł za 30 dni
  • Dotyczy urządzenia: Własnego
  • Zakres urządzeń: Telefon, smartfon
  • Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy
  • Urządzenie zastępcze: Bezpłatne
  • Okres obowiązywania: 24 miesiące
  • Aktywacja: W procesie sprzedaży na 24 okresy 30-dniowe
  • Kontynuacja: Automatyczna

Serwis Urządzenia III

  • Cena z VAT: 25 zł za 30 dni
  • Dotyczy urządzenia: Zakupionego w Plusie
  • Zakres urządzeń: Telefon, smartfon, tablet
  • Limit na naprawy: 1 naprawa w ciągu 12 okresów 30-dniowych
  • Urządzenie zastępcze: Odpłatnie – 50 zł
  • Okres obowiązywania: 24 okresy 30-dniowe
  • Aktywacja: Na okres 24 miesięcy
  • Kontynuacja: Brak


Warianty w abonamencie i Premium

Serwis Urządzenia w Abonamencie

  • Cena z VAT: W cenie abonamentu
  • Dotyczy urządzenia: Zakupionego w Plusie
  • Zakres urządzeń: Telefon, smartfon
  • Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy
  • Urządzenie zastępcze: Brak
  • Okres obowiązywania: 24 miesiące
  • Aktywacja: W procesie sprzedaży
  • Kontynuacja: Automatyczna

Serwis Urządzenia PREMIUM II

  • Cena z VAT: 20 zł za 30 dni (pierwsze 30 dni bezpłatne)
  • Dotyczy urządzenia: Własnego
  • Zakres urządzeń: Telefon, smartfon
  • Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy
  • Urządzenie zastępcze: Brak
  • Okres obowiązywania: 24 miesiące
  • Aktywacja: Na okres 24 miesięcy
  • Kontynuacja: Brak

Serwis Urządzenia SIM

  • Cena z VAT: W cenie abonamentu
  • Dotyczy urządzenia: Własnego
  • Zakres urządzeń: Telefon, smartfon
  • Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy
  • Urządzenie zastępcze: Brak
  • Okres obowiązywania: 24 miesiące
  • Aktywacja: Na okres 24 miesięcy
  • Kontynuacja: Brak


Warianty 24

Serwis Urządzenia 24

  • Cena z VAT: 10 zł za 30 dni
  • Obejmuje urządzenia: Własnego
  • Zakres szkód: Wyświetlacz, obudowa, przyciski, kamery
  • Limit roczny napraw: 1 naprawa do 1000 zł
  • Urządzenie zastępcze: Brak
  • Zobowiązanie: 24 okresy 30-dniowe
  • Aktywacja: Na 24 miesiące

Serwis Urządzenia SIM 24

  • Cena z VAT: 15 zł za 30 dni
  • Obejmuje urządzenia: Nowe i używane (smartfon, tablet, telewizor, laptop, smartwatch)
  • Zakres szkód: Całe urządzenie
  • Limit roczny napraw: 1 naprawa do 1200 zł
  • Urządzenie zastępcze: 80 zł
  • Zobowiązanie: 24 okresy 30-dniowe
  • Aktywacja: Na 24 miesiące

Serwis Urządzenia Premium 24

  • Cena z VAT: 10 zł za 30 dni
  • Obejmuje urządzenia: Nowe – smartfon, tablet, telewizor, laptop, smartwatch
  • Zakres szkód: Całe urządzenie
  • Limit roczny napraw: 1 naprawa do 1000 zł
  • Urządzenie zastępcze: Brak
  • Zobowiązanie: 24 okresy 30-dniowe
  • Aktywacja: Na okres próbny (należy wysłać SMS o treści „TAK” na numer 80033)

Serwis Urządzenia Premium w Pakiecie All-In

  • Cena z VAT: W ramach ceny pakietu All-In
  • Obejmuje urządzenia: Jak w Pakiecie All-In
  • Zakres szkód: Całe urządzenie
  • Limit roczny napraw: 1 naprawa rocznie do ceny urządzenia
  • Urządzenie zastępcze: Brak
  • Zobowiązanie: Jak w Pakiecie All-In
  • Aktywacja: W momencie zawierania umowy


Jakie naprawy obejmuje serwis?

  • Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terenie PL, do i z Punktu naprawczego.
  • Dokonanie naprawy/wymiany.
  • Wyświetlacza.
  • Obudowy.
  • Przycisków.
  • Kamery.
  • Usunięcia skutków zalania.

Dezaktywacja

Dotyczy podstawowego wariantu serwisu.
SMS o treści: DEAKT SUABO XXXXXXXXXXXXXXX pod nr 8055 (XXX.. To nr IMEI smartfona objętego usługą).
Po dezaktywacji usługi nie ma możliwości ponownego jej uruchomienia.

Jak zgłosić usterkę?

  • W przypadku uszkodzenia sprzętu należy w ciągu 2 dni zgłosić uszkodzenie na stronie - kliknij w link www.naprawaplus.pl.
  • Informacje możesz uzyskać pod numerem Infolinii technicznej: 227161999 w dni robocze w godz. 8:00 – 18:00.
  • W ciągu 2 dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy do punktu naprawczego.
  • W ciągu 7 dni roboczych urządzenie zostanie naprawione w punkcie naprawczym (7 dni roboczych dla telefonów, tabletów smartfonów i smartwatchów, 14 dni roboczych dla laptopów, 21 dni roboczych dla TV).
  • W ciągu 2 dni nastąpi dostarczenie sprzętu po naprawie pod wskazany przez Ciebie adres w zgłoszeniu.

Jakie informacje przekazać przy zgłoszeniu?

  • Markę, model oraz numer IMEI lub S/N (numer seryjny) uszkodzonego sprzętu.
  • Imię i nazwisko.
  • Adres e-mailowy.
  • Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
  • Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
  • Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
  • Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy do Klienta.
  • Dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy.

Przed przyjazdem kuriera należy:

  • Usunąć z urządzenia wszelkie dodatkowe nośniki danych, takie jak karta SIM, karta pamięci, naklejki zbliżeniowe PayPass oraz zabezpieczyć aplikacje (w tym służące do płatności np. Wallet, Google Pay itp. oraz aplikacje bankowe).
  • Umieścić urządzenie w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
  • Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta).

Dodatkowe informacje

  • Odbiór urządzenia przez kuriera następuje w godzinach od 8:00 do 18:00 w przeciągu 2 dni roboczych następujących po dniu zgłoszenia uszkodzenia, chyba że zostanie ustalony inny termin odbioru urządzenia.
  • Niewykorzystany Limit 1000 zł na naprawę nie sumuje się z nowym limitem obowiązującym na kolejny okres 12 następujących po sobie miesięcy.
  • Dezaktywacja Usługi Serwisowej oznacza brak możliwości ponownej aktywacji danego urządzenia.
  • Istnieje możliwość śledzenia statusu zgłoszenia uszkodzenia telefonicznie poprzez infolinię pod numerem 227161999 oraz przez stronę - kliknij w link: www.naprawaplus.pl
  • Szczegóły dotyczące otrzymania urządzenia zastępczego ustalisz pod numerem Infolinii Technicznej.

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł