Plus.pl - Baza wiedzy - Plus Firma
Serwis Urządzenia
Usługa Serwis urządzenia umożliwia skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego telefonu, smartfona, tabletu, laptopa, telewizora lub smartwatcha.
Jak aktywować usługę?
- Dostęp do usługi otrzymasz przy zakupie nowego numeru lub przedłużeniu umowy.
- Usługa jest dostępna w zależności od posiadanej przez Ciebie oferty Plus Abonament oraz Plus dla Firm.
Podstawowe warianty
Serwis Urządzenia
- Cena z VAT: 10 zł za 30 dni
- Dotyczy urządzenia: Zakupionego w Plusie
- Zakres urządzeń: Telefon, smartfon, tablet, laptop, telewizor, smartwatch
- Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw na 12 okresów 30-dniowych
- Urządzenie zastępcze: Odpłatnie – 50 zł
- Okres obowiązywania: 24 okresy 30-dniowe
- Aktywacja: Na okres próbny
- Kontynuacja: Klienci indywidualni – SMS o treści „TAK” na numer 80033 (brak potwierdzenia powoduje dezaktywację); Klienci biznesowi – automatycznie
Serwis Urządzenia II
- Cena z VAT: 10 zł za 30 dni
- Dotyczy urządzenia: Własnego
- Zakres urządzeń: Telefon, smartfon
- Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy
- Urządzenie zastępcze: Bezpłatne
- Okres obowiązywania: 24 miesiące
- Aktywacja: W procesie sprzedaży na 24 okresy 30-dniowe
- Kontynuacja: Automatyczna
Serwis Urządzenia III
- Cena z VAT: 25 zł za 30 dni
- Dotyczy urządzenia: Zakupionego w Plusie
- Zakres urządzeń: Telefon, smartfon, tablet
- Limit na naprawy: 1 naprawa w ciągu 12 okresów 30-dniowych
- Urządzenie zastępcze: Odpłatnie – 50 zł
- Okres obowiązywania: 24 okresy 30-dniowe
- Aktywacja: Na okres 24 miesięcy
- Kontynuacja: Brak
Warianty w abonamencie i Premium
Serwis Urządzenia w Abonamencie
- Cena z VAT: W cenie abonamentu
- Dotyczy urządzenia: Zakupionego w Plusie
- Zakres urządzeń: Telefon, smartfon
- Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy
- Urządzenie zastępcze: Brak
- Okres obowiązywania: 24 miesiące
- Aktywacja: W procesie sprzedaży
- Kontynuacja: Automatyczna
Serwis Urządzenia PREMIUM II
- Cena z VAT: 20 zł za 30 dni (pierwsze 30 dni bezpłatne)
- Dotyczy urządzenia: Własnego
- Zakres urządzeń: Telefon, smartfon
- Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy
- Urządzenie zastępcze: Brak
- Okres obowiązywania: 24 miesiące
- Aktywacja: Na okres 24 miesięcy
- Kontynuacja: Brak
Serwis Urządzenia SIM
- Cena z VAT: W cenie abonamentu
- Dotyczy urządzenia: Własnego
- Zakres urządzeń: Telefon, smartfon
- Limit na naprawy: 1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy
- Urządzenie zastępcze: Brak
- Okres obowiązywania: 24 miesiące
- Aktywacja: Na okres 24 miesięcy
- Kontynuacja: Brak
Warianty 24
Serwis Urządzenia 24
- Cena z VAT: 10 zł za 30 dni
- Obejmuje urządzenia: Własnego
- Zakres szkód: Wyświetlacz, obudowa, przyciski, kamery
- Limit roczny napraw: 1 naprawa do 1000 zł
- Urządzenie zastępcze: Brak
- Zobowiązanie: 24 okresy 30-dniowe
- Aktywacja: Na 24 miesiące
Serwis Urządzenia SIM 24
- Cena z VAT: 15 zł za 30 dni
- Obejmuje urządzenia: Nowe i używane (smartfon, tablet, telewizor, laptop, smartwatch)
- Zakres szkód: Całe urządzenie
- Limit roczny napraw: 1 naprawa do 1200 zł
- Urządzenie zastępcze: 80 zł
- Zobowiązanie: 24 okresy 30-dniowe
- Aktywacja: Na 24 miesiące
Serwis Urządzenia Premium 24
- Cena z VAT: 10 zł za 30 dni
- Obejmuje urządzenia: Nowe – smartfon, tablet, telewizor, laptop, smartwatch
- Zakres szkód: Całe urządzenie
- Limit roczny napraw: 1 naprawa do 1000 zł
- Urządzenie zastępcze: Brak
- Zobowiązanie: 24 okresy 30-dniowe
- Aktywacja: Na okres próbny (należy wysłać SMS o treści „TAK” na numer 80033)
Serwis Urządzenia Premium w Pakiecie All-In
- Cena z VAT: W ramach ceny pakietu All-In
- Obejmuje urządzenia: Jak w Pakiecie All-In
- Zakres szkód: Całe urządzenie
- Limit roczny napraw: 1 naprawa rocznie do ceny urządzenia
- Urządzenie zastępcze: Brak
- Zobowiązanie: Jak w Pakiecie All-In
- Aktywacja: W momencie zawierania umowy
Jakie naprawy obejmuje serwis?
- Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terenie PL, do i z Punktu naprawczego.
- Dokonanie naprawy/wymiany.
- Wyświetlacza.
- Obudowy.
- Przycisków.
- Kamery.
- Usunięcia skutków zalania.
Dezaktywacja
Dotyczy podstawowego wariantu serwisu.
SMS o treści: DEAKT SUABO XXXXXXXXXXXXXXX pod nr 8055 (XXX.. To nr IMEI smartfona objętego usługą).
Po dezaktywacji usługi nie ma możliwości ponownego jej uruchomienia.
Jak zgłosić usterkę?
- W przypadku uszkodzenia sprzętu należy w ciągu 2 dni zgłosić uszkodzenie na stronie - kliknij w link www.naprawaplus.pl.
- Informacje możesz uzyskać pod numerem Infolinii technicznej: 227161999 w dni robocze w godz. 8:00 – 18:00.
- W ciągu 2 dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy do punktu naprawczego.
- W ciągu 7 dni roboczych urządzenie zostanie naprawione w punkcie naprawczym (7 dni roboczych dla telefonów, tabletów smartfonów i smartwatchów, 14 dni roboczych dla laptopów, 21 dni roboczych dla TV).
- W ciągu 2 dni nastąpi dostarczenie sprzętu po naprawie pod wskazany przez Ciebie adres w zgłoszeniu.
Jakie informacje przekazać przy zgłoszeniu?
- Markę, model oraz numer IMEI lub S/N (numer seryjny) uszkodzonego sprzętu.
- Imię i nazwisko.
- Adres e-mailowy.
- Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
- Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
- Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
- Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy do Klienta.
- Dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy.
Przed przyjazdem kuriera należy:
- Usunąć z urządzenia wszelkie dodatkowe nośniki danych, takie jak karta SIM, karta pamięci, naklejki zbliżeniowe PayPass oraz zabezpieczyć aplikacje (w tym służące do płatności np. Wallet, Google Pay itp. oraz aplikacje bankowe).
- Umieścić urządzenie w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
- Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta).
Dodatkowe informacje
- Odbiór urządzenia przez kuriera następuje w godzinach od 8:00 do 18:00 w przeciągu 2 dni roboczych następujących po dniu zgłoszenia uszkodzenia, chyba że zostanie ustalony inny termin odbioru urządzenia.
- Niewykorzystany Limit 1000 zł na naprawę nie sumuje się z nowym limitem obowiązującym na kolejny okres 12 następujących po sobie miesięcy.
- Dezaktywacja Usługi Serwisowej oznacza brak możliwości ponownej aktywacji danego urządzenia.
- Istnieje możliwość śledzenia statusu zgłoszenia uszkodzenia telefonicznie poprzez infolinię pod numerem 227161999 oraz przez stronę - kliknij w link: www.naprawaplus.pl
- Szczegóły dotyczące otrzymania urządzenia zastępczego ustalisz pod numerem Infolinii Technicznej.