Serwis Urządzenia

Usługa „Serwis Urządzenia” w sieci Plus to praktyczne i wygodne rozwiązanie dla osób, które chcą zabezpieczyć swój sprzęt przed kosztownymi naprawami. Oferuje szeroki zakres napraw, naprawy w autoryzowanych serwisach, wygodną obsługę online, dostępność urządzania zastępczego w razie chęci skorzystania z takiej opcji.

W zależności od wybranego wariantu usługi obejmuje ona urządzania zakupione w sieci Plus (Telefon, Smartfon, Tablet, Laptop, Telewizor, Smartwatch) lub własne (Telefon, Smartfon) w zakresie: 

  • Naprawy mechanicznej wyświetlacza – np. pęknięty ekran
  • Naprawy obudowy, przycisków i aparatów – zarówno przednich, jak i tylnych
  • Usunięcia skutków zalania urządzenia
  • Diagnostyki urządzenia – np. smartfona za pomocą aplikacji
  • Naprawy wykonywane w autoryzowanych serwisach producentów – zachowanie gwarancji.

Jak skorzystać z usługi?

  • Z usługi możesz skorzystać kupując nowy numer lub przedłużając umowę w ramach abonamentu.
  • Aktualna oferta dostępna na www.plus.pl/uslugi/serwis-urzadzenia lub podczas kontaktu z Infolinią handlową sieci Plus pod numerem 601 100 601 (koszt połączenia z sieci Plus to 20 groszy za całe połączenie, z innych sieci jak za zwykłe połączenie zgodnie z taryfą operatora).

Jak zgłosić usterkę?

  • W przypadku uszkodzenia sprzętu należy w ciągu 2 dni zgłosić uszkodzenie na stronie www.naprawaplus.pl
  • Informacje możesz uzyskać pod numerem Infolinii technicznej: 227161999 w dni robocze w godz. 8:00 – 18:00.
  • W ciągu 2 dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy do punktu naprawczego, w przypadku TV nastąpi kontakt technika.
  • W ciągu 7 dni roboczych urządzenie zostanie naprawiony lub wymieniony w punkcie naprawczym (7 dni roboczych dla telefonów, tabletów smartfonów i smartwatchów, pozostałe sprzęty od 14 do 21 dni roboczych).
  • W ciągu 2 dni nastąpi dostarczenie sprzętu po naprawie pod wskazany przez Ciebie adres w zgłoszeniu.

Jakie informacje przekazać przy zgłoszeniu?

  • Markę, model oraz numer IMEI lub S/N (numer seryjny) uszkodzonego sprzętu.
  • Imię i nazwisko.
  • Adres e-mailowy.
  • Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
  • Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
  • Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
  • Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy do Klienta.
  • Dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy.

Przed przyjazdem kuriera należy:

  • Usunąć z urządzenia wszelkie dodatkowe nośniki danych, takie jak karta SIM, karta pamięci, naklejki zbliżeniowe PayPass oraz zabezpieczyć aplikacje (w tym służące do płatności np. Wallet, Google Pay itp. oraz aplikacje bankowe).
  • Umieścić urządzenie w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
  • Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta).

Dodatkowe informacje

  • Odbiór urządzenia przez kuriera następuje w godzinach od 8:00 do 18:00 w przeciągu 2 dni roboczych następujących po dniu zgłoszenia uszkodzenia, chyba że zostanie ustalony inny termin odbioru urządzenia.
  • Niewykorzystany Limit kwotowy na naprawę nie sumuje się z nowym limitem obowiązującym na kolejny okres 12 następujących po sobie miesięcy.
  • Dezaktywacja Usługi Serwisowej oznacza brak możliwości ponownej aktywacji jej dla danego urządzenia na warunkach określonych w Cenniku Usług Dodatkowych zgodnie z zapisami w regulaminie usługi.
  • Dezaktywacja usługi może zostać zlecona podczas kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora).
  • Istnieje możliwość śledzenia statusu zgłoszenia uszkodzenia telefonicznie poprzez infolinię pod numerem 227161999 oraz przez stronę www.naprawaplus.pl
  • Szczegóły dotyczące otrzymania urządzenia zastępczego ustalisz pod numerem Infolinii Technicznej.
  • Regulamin usługi dostępny na stronie www.plus.pl/uslugi/serwis-urzadzenia 

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł