Plus.pl - Baza wiedzy - Inne
Serwis Urządzenia
Usługa „Serwis Urządzenia” w sieci Plus to praktyczne i wygodne rozwiązanie dla osób, które chcą zabezpieczyć swój sprzęt przed kosztownymi naprawami. Oferuje szeroki zakres napraw, naprawy w autoryzowanych serwisach, wygodną obsługę online, dostępność urządzania zastępczego w razie chęci skorzystania z takiej opcji.
W zależności od wybranego wariantu usługi obejmuje ona urządzania zakupione w sieci Plus (Telefon, Smartfon, Tablet, Laptop, Telewizor, Smartwatch) lub własne (Telefon, Smartfon) w zakresie:
- Naprawy mechanicznej wyświetlacza – np. pęknięty ekran
- Naprawy obudowy, przycisków i aparatów – zarówno przednich, jak i tylnych
- Usunięcia skutków zalania urządzenia
- Diagnostyki urządzenia – np. smartfona za pomocą aplikacji
- Naprawy wykonywane w autoryzowanych serwisach producentów – zachowanie gwarancji.
Jak skorzystać z usługi?
- Z usługi możesz skorzystać kupując nowy numer lub przedłużając umowę w ramach abonamentu.
- Aktualna oferta dostępna na www.plus.pl/uslugi/serwis-urzadzenia lub podczas kontaktu z Infolinią handlową sieci Plus pod numerem 601 100 601 (koszt połączenia z sieci Plus to 20 groszy za całe połączenie, z innych sieci jak za zwykłe połączenie zgodnie z taryfą operatora).
Jak zgłosić usterkę?
- W przypadku uszkodzenia sprzętu należy w ciągu 2 dni zgłosić uszkodzenie na stronie www.naprawaplus.pl
- Informacje możesz uzyskać pod numerem Infolinii technicznej: 227161999 w dni robocze w godz. 8:00 – 18:00.
- W ciągu 2 dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy do punktu naprawczego, w przypadku TV nastąpi kontakt technika.
- W ciągu 7 dni roboczych urządzenie zostanie naprawiony lub wymieniony w punkcie naprawczym (7 dni roboczych dla telefonów, tabletów smartfonów i smartwatchów, pozostałe sprzęty od 14 do 21 dni roboczych).
- W ciągu 2 dni nastąpi dostarczenie sprzętu po naprawie pod wskazany przez Ciebie adres w zgłoszeniu.
Jakie informacje przekazać przy zgłoszeniu?
- Markę, model oraz numer IMEI lub S/N (numer seryjny) uszkodzonego sprzętu.
- Imię i nazwisko.
- Adres e-mailowy.
- Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
- Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
- Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
- Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy do Klienta.
- Dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy.
Przed przyjazdem kuriera należy:
- Usunąć z urządzenia wszelkie dodatkowe nośniki danych, takie jak karta SIM, karta pamięci, naklejki zbliżeniowe PayPass oraz zabezpieczyć aplikacje (w tym służące do płatności np. Wallet, Google Pay itp. oraz aplikacje bankowe).
- Umieścić urządzenie w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
- Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta).
Dodatkowe informacje
- Odbiór urządzenia przez kuriera następuje w godzinach od 8:00 do 18:00 w przeciągu 2 dni roboczych następujących po dniu zgłoszenia uszkodzenia, chyba że zostanie ustalony inny termin odbioru urządzenia.
- Niewykorzystany Limit kwotowy na naprawę nie sumuje się z nowym limitem obowiązującym na kolejny okres 12 następujących po sobie miesięcy.
- Dezaktywacja Usługi Serwisowej oznacza brak możliwości ponownej aktywacji jej dla danego urządzenia na warunkach określonych w Cenniku Usług Dodatkowych zgodnie z zapisami w regulaminie usługi.
- Dezaktywacja usługi może zostać zlecona podczas kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora).
- Istnieje możliwość śledzenia statusu zgłoszenia uszkodzenia telefonicznie poprzez infolinię pod numerem 227161999 oraz przez stronę www.naprawaplus.pl
- Szczegóły dotyczące otrzymania urządzenia zastępczego ustalisz pod numerem Infolinii Technicznej.
- Regulamin usługi dostępny na stronie www.plus.pl/uslugi/serwis-urzadzenia
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
