Usługa Serwis urządzenia umożliwia skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego telefonu, smartfonu, tabletu, laptopa, telewizora lub smartwatcha.
Jak aktywować usługę?
- Dostęp do usługi otrzymasz przy zakupie nowego numeru lub przedłużeniu umowy.
- Usługa jest dostępna w zależności od posiadanej przez Ciebie oferty Plus Abonament oraz Plus dla Firm.
Serwis Urządzenia |
Serwis Urządzenia II |
Serwis Urządzenia III |
Serwis Urządzenia w Abonamencie |
Serwis Urządzenia PREMIUM II |
Serwis Urządzenia SIM |
|
Cena z VAT |
10 zł za 30 dni |
10 zł za 30 dni |
25 zł na 30 dni |
W cenie abonamentu |
20 zł za 30 dni, pierwsze 30 dni bezpłatne |
W cenie abonamentu |
Dotyczy urządzenia |
Zakupionego w Plusie |
Własnego |
||||
Zakres urządzeń |
Telefon, smartfon, tablet, laptop, telewizor, smartwatch |
Telefon, smartfon |
||||
Limit na naprawy |
1000 zł na dowolną liczbę napraw na 12 okresów 30 dniowych |
1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy |
1 naprawa na 12 okresów 30 dniowych |
1000 zł na dowolną liczbę napraw w ciągu 12 miesięcy |
||
Urządzenie zastępcze |
Odpłatnie - 50 zł |
Bezpłatne |
Odpłatnie - 50 zł |
|||
Okres obowiązywania |
24 okresy 30 dniowe |
24 miesiące |
24 okresy 30 dniowe |
24 miesiące |
||
Aktywacja |
Na okres próbny |
Aktywacja w procesie sprzedaży na 24 okresy 30 dniowe |
Aktywacja na okres 24 miesięcy |
Aktywacja w procesie sprzedaży na 24 okresy 30 dniowe |
Aktywacja na okres 24m |
|
Kontynuacja po okresie próbnym |
Klienci indywidualni – SMS-em o treści TAK na nr 80033 (brak tego potwierdzenia powoduje dezaktywację usługi przed końcem okresu „na próbę”), Klienci biznesowi - automatycznie |
Automatyczne |
--- |
Automatyczne |
--- |
Serwis Urządzenia SIM 24 |
Serwis Urządzenia 24 |
Serwis Urządzenia SIM 24 |
Serwis Urządzenia Premium 24 |
Serwis Urządzenia Premium w Pakiecie All-In |
|
Cena z VAT |
10 zł za 30 dni |
15 zł za 30 dni |
10 zł za 30 dni |
20 zł za 30 dni |
W ramach ceny za pakiet All-In |
Aktywacja |
Aktywacja na okres 24 miesięcy |
Aktywacja na okres 24 miesięcy |
Na okres próbny |
Aktywacja na okres 24 miesięcy |
W momencie zawierania umowy |
Obejmuje urządzenia |
Własnego |
Nowe: smartfon, tablet, telewizor, laptop, smartwatch |
Używane: telefon, smartfon |
Nowe: smartfon, tablet, telewizor, laptop, smartwatch |
|
Zakres szkód |
Wyświetlacz, obudowa, przyciski, kamery |
Całe urządzenie |
|||
Zalanie |
Usunięcie skutków zalania |
||||
Limit roczny napraw (12 okresów 30 dniowych) |
1 naprawa do 1 000 zł rocznie |
1 naprawa do 1 200 zł |
1 naprawa do 1 000 zł |
1 naprawa do ceny urządzenia |
1 naprawa rocznie do ceny urządzenia |
Urządzenie zastępcze |
80 zł |
||||
Zobowiązanie |
24 okresów 30 dniowych, następnie na czas nieokreślony |
Jak w Pakiecie |
Jakie naprawy obejmuje serwis?
- Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terenie PL, do i z Punktu naprawczego.
- Dokonanie naprawy/wymiany.
- Wyświetlacza.
- Obudowy.
- Przycisków.
- Kamery.
- Usunięcia skutków zalania.
- Diagnozę smartfonu za pomocą aplikacji SmartScaner+.
Dezaktywacja
Dotyczy podstawowego wariantu serwisu.
SMS o treści: DEAKT SUABO XXXXXXXXXXXXXXX pod nr 8055 (XXX.. To nr IMEI smartfonu objętego usługą).
Po dezaktywacji usługi nie ma możliwości ponownego jej uruchomienia.
Jak zgłosić usterkę?
- W przypadku uszkodzenia sprzętu należy w ciągu 2 dni zgłosić uszkodzenie na stronie - kliknij w link www.naprawaplus.pl.
- Informacje możesz uzyskać pod numerem Infolinii technicznej: 227161999 w dni robocze w godz. 8:00 – 18:00.
- W ciągu 2 dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy do punktu naprawczego.
- W ciągu 7 dni roboczych urządzenie zostanie naprawione w punkcie naprawczym (7 dni roboczych dla telefonów, tabletów smartfonów i smartwatchów, 14 dni roboczych dla laptopów, 21 dni roboczych dla TV).
- W ciągu 2 dni nastąpi dostarczenie sprzętu po naprawie pod wskazany przez Ciebie adres w zgłoszeniu.
Jakie informacje przekazać przy zgłoszeniu?
- Markę, model oraz numer IMEI lub S/N (numer seryjny) uszkodzonego sprzętu.
- Imię i nazwisko.
- Adres e-mailowy.
- Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
- Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
- Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
- Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy do Klienta.
- Dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy.
Przed przyjazdem kuriera należy:
- Usunąć z urządzenia wszelkie dodatkowe nośniki danych, takie jak karta SIM, karta pamięci, naklejki zbliżeniowe PayPass oraz zabezpieczyć aplikacje (w tym służące do płatności np. Wallet, Google Pay itp. oraz aplikacje bankowe).
- Umieścić urządzenie w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
- Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta).
Dodatkowe informacje
- Odbiór urządzenia przez kuriera następuje w godzinach od 8:00 do 18:00 w przeciągu 2 dni roboczych następujących po dniu zgłoszenia uszkodzenia, chyba że zostanie ustalony inny termin odbioru urządzenia.
- Niewykorzystany Limit 1000 zł na naprawę nie sumuje się z nowym limitem obowiązującym na kolejny okres 12 następujących po sobie miesięcy.
- Dezaktywacja Usługi Serwisowej oznacza brak możliwości ponownej aktywacji danego urządzenia.
- Istnieje możliwość śledzenia statusu zgłoszenia uszkodzenia telefonicznie poprzez infolinię pod numerem 227161999 oraz przez stronę - kliknij w link: www.naprawaplus.pl
- Szczegóły dotyczące otrzymania urządzenia zastępczego ustalisz pod numerem Infolinii Technicznej.