Inne

Zarządzanie usługą Kto dzwonił
Usługą Kto dzwonił możesz zarządzać za pomocą SMS-ów. Treść wysłanej przez Ciebie wiadomości SMS zależy od akcji, którą chcesz wykonać.
Poniżej znajdują się rodzaje akcji i przypisane im treści wiadomości SMS
Akcja |
Treść SMS/kodu |
Numer, pod który należy wysłać SMS |
Włączenie usługi "Kto dzwonił" |
T |
8023 |
Wyłączenie usługi "Kto dzwonił" |
N |
|
Włączenie opcji "nie wysyłaj, gdy zajęty" |
ZT |
|
Wyłączenie opcji "nie wysyłaj, gdy zajęty" |
ZN |
|
Sprawdzenie czy usługa jest aktywna |
S |
|
Sprawdzenie czy opcja "nie wysyłaj, gdy zajęty" jest aktywna |
SZ |
|
Wyłączenie opcji "interaktywnej" NOTKI SMS dla numerów na abonament |
DEAKT NSMS |
2601 |
Wyłączenie opcji "interaktywnej" NOTKI SMS dla numerów na kartę |
*122*00*03# |
po wpisaniu na wyświetlaczu kodu naciśnij przycisk inicjujący połączenie |
Dodatkowe informacje
- Wiadomości wysłane w kraju są bezpłatne.
- Koszt wiadomości SMS w roamingu jest zgodny z cennikiem posiadanej przez Ciebie taryfy / promocyjnego planu cenowego.
- Informacja "aktywne przekierowania" spowodowana jest włączeniem na Twoim numerze usługi Kto Dzwonił. Nie ma możliwości wyłączenia tego komunikatu.
- Wyłączenie na numerze usługi nie usuwa informacji o włączonym przekazie, powoduje tylko zaprzestanie wysyłania SMS z informacją kto dzwonił.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł