Usługa umożliwia nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kbit’s po przekroczeniu limitu transmisji danych wynikającego z wielkości posiadanego przez Ciebie pakietu danych GB zaszytego w Twoim planie cenowym.
Dla kogo?
Jeśli korzystasz z taryfy LTE i promocyjnych planów cenowych sLTE, JA+.
Jak włączyć?
Jeśli nie masz aktywnej usługi po podpisaniu umowy (zgodnie z regulaminem promocji, w której podpisałeś umowę), możesz ją włączyć
- Poprzez serwis iPlus dostępny pod adresem www.iplus.pl lub
- SMS-em na bezpłatny numer 2601 o treści AKT NL10.
Jak wyłączyć?
- Poprzez serwis iPlus dostępny pod adresem www.iplus.pl lub
- SMS-em na bezpłatny numer 2601 o treści DEAKT NL10.
Aktywacja/dezaktywacja odbywa się po północy w dniu, w którym przyjęto zlecenie. Opata miesięczna będzie naliczona proporcjonalnie do liczby dni korzystania z usługi. Jeśli dezaktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, opłata za usługę naliczona na fakturze proporcjonalnie zostanie zwrócona w kolejnym rachunku.
Opłata
10 zł z VAT miesięcznie.