PlusFirma
< Usługi i pakiety
Plus Abonament
Plus Internet
Plus Mix
Plus na Kartę
Inne
Taryfa Do Usług dla Firm - Bez limitu w Plusie

Dzięki usłudze możesz wykonywać nielimitowane połączenia do sieci Plus w ramach stałej opłaty miesięcznej.

Możesz skorzystać z tej oferty jeśli podpisałeś umowę w promocji z taryfą:
- Do Usług dla Firm 90,
- Do Usług dla Firm 120,
- Do Usług dla Firm 180
lub z promocyjnym planem cenowym Do Usług dla Firm 300.


Jak działa usługa?

W ramach usługi Bez limitu w Plusie rozliczane są krajowe połączenia głosowe do sieci Plus (w tym na połączenia Poczty Głosowej, Kontakt Plus, Strefa Tanich Połączeń, System Plus) z wyłączeniem połączeń w ramach przekazywania połączeń, połączeń Premium Rate, serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz innych numerów specjalnych.
Połączenia w ramach usługi nie pomniejszają Twoich minut z abonamentu oraz pakietu Minuty do wszystkich.


Ile kosztuje?

Opłata miesięczna uzależniona jest od wysokości abonamentu:

Do Usług 90 - 30 zł (36.90 zł z VAT)
Do Usług 120 - 20 zł (24,60 zł z VAT)
Do Usług 180 - 10 zł (12,30 zł z VAT) 

Aktywacja/dezaktywacja - bezpłatnie.

Jak włączyć usługę?

  • Wyślij SMS-a o treści AKT PLUSKOD5 PN pod numer 2601.
  • Skieruj się do najbliższego punktu Plusa.
  • W serwisie iPlus
     

1. Po  wybierz "Usługi" > następnie Pozostałe usługi wybierz  Bez limitu w Plusie > Zmień

 

 

2. Aplikacja zaprezentuje Ci podstawowe informacje związane z usługą. W celu włączenia jej kliknij "Potwierdzam".

 

 

 Jak wyłączyć usługę?

  • Wyślij SMS-a o treści DEAKT PLUSKOD5 PN pod numer 2601.
  • Skieruj się do najbliższego punktu Plusa.
  • W serwisie iPlus

 

1. Po  wybierz Usługi > następnie Pozostałe usługi > wybierz Bez limitu w Plusie > Zmień

 

2. Aplikacja zaprezentuje Ci podstawowe informacje związane z usługą. W celu wyłączenia jej kliknij "Potwierdzam".

 

Dodatkowe informacje

  • Jeżeli aktywujesz/dezaktywujesz usługę w trakcie okresu rozliczeniowego, wówczas opłata miesięczna będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
  • Usługa Bez limitu w Plusie wyklucza się z usługą Stała opłata za rozmowę. Jeżeli więc korzystasz z usługi Stała opłata za rozmowę, powinieneś ją wyłączyć na dzień przed zleceniem aktywacji Bez limitu w Plusie.
  • Jeśli na Twoim numerze aktywna jest jednocześnie zarówno usługa Bez limitu w Plusie, jak i Wybrane numery w Plusie i na stacjonarne, to:
         połączenia do sieci Plus będą rozliczane zgodnie z usługą Bez limitu w Plusie.
         połączenia do sieci stacjonarnych zgodnie z usługą Wybrane numery w Plusie i na stacjonarne. 
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.