PlusMix
< Usługi i pakiety
Plus Abonament
Plus Firma
Plus Internet
Plus na Kartę
Inne
Dodatkowe pakiety internetowe dla taryfy Ja + Mix

Jeśli posiadasz numer w ofercie Mix z taryfą JA + Mix możesz skorzystać z następujących pakietów internetowych:

  1. Mix Pakiet internet 0,5 GB na 30 dni za 5 zł z VAT
  2. MIx Pakiet internet 1 GB na 30 dni za 10 zł z VAT
  3. MIx Pakiet internet 2 GB na 30 dni za 15 zł z VAT
  4. MIx Pakiet internet 3 GB na 30 dni za 20 zł z VAT
  5. MIx Pakiet internet 4 GB na 30 dni za 20 zł z VAT
  6. MIx Pakiet internet 8 GB na 30 dni za 25 zł z VAT
  7. Mix Pakiet internet 0,5 GB na 7 dni - jednorazowy za 4 zł z VAT
  8. Mix Pakiet internet 1 GB na 7 dni - jednorazowy za 7 zł z VAT
  9. Mix Pakiet internet 2 GB na 7 dni - jednorazowy za 10 zł z VAT

Pakiet internetowy obejmuje krajową transmisję danych w technologii LTE+, LTE , HSPA+, HSPA, HSDPA, 3G (UMTS), EDGE, GPRS.
 

Jak włączyć/ wyłączyć pakiet?

  1. Zaloguj się do serwisu iPlus na stronie www.iplus.pl
  2. Wpisz w telefonie poniższy kod i potwierdź go przyciskiem "zadzwoń"

Wszystkie umowy i zasilenia

  • Pakiet internet 0,5 GB na 30 dni – włączenie *136*11*15# , wyłączenie *136*00*15#
  • Pakiet internet 0,5 GB na 7 dni (pakiet jednorazowy) - włączenie *136*11*31#, wyłączenie *136*00*31#

Umowy podpisanie od 1.08.2017

  • Pakiet internet 1 GB na 30 dni – włączenie *136*11*46#, wyłączenie *136*00*46#
  • Pakiet internet 2 GB na 30 dni - włączenie *136*11*59#, wyłączenie *136*00*59#
  • Pakiet internet 3 GB na 30 dni - włączenie *136*11*61#, wyłączenie *136*00*61#
  • Pakiet internet 4 GB na 30 dni - włączenie *136*11*58#, wyłączenie *136*00*58#
  • Pakiet internet 8 GB na 30 dni - włączenie *136*11*55#, wyłączenie *136*00*55#
  • Pakiet internet 1 GB na 7 dni (pakiet jednorazowy) - włączenie *136*11*50#, wyłączenie *136*00*50#
  • Pakiet internet 2 GB na 7 dni (pakiet jednorazowy) - włączenie *136*11*62#, wyłączenie *136*00*62#


Umowy podpisanie do 31.07.2017

  • Pakiet internet 1 GB na 30 dni – włączenie *136*11*16#, wyłączenie *136*00*16#
  • Pakiet internet 2 GB na 30 dni - włączenie *136*11*17#, wyłączenie *136*00*17#
  • Pakiet internet 3 GB na 30 dni:
    - Zasilenie 20-30 zł – włączenie *136*11*60#, wyłączenie *136*00*60#
    - Zasilenie 40-120 zł - włączenie *136*11*18#, wyłączenie *136*00*18#
  • Pakiet internet 4 GB na 30 dni:
    - Zasilenie 20-30 zł - włączenie *136*11*56#, wyłączenie *136*00*56#
    - Zasilenie 40-50 zł - włączenie *136*11*36#, wyłączenie *136*00*36#
    - Zasilenie 60-120 zł - włączenie *136*11*57#, wyłączenie *136*00*57#
  • Pakiet internet 8 GB na 30 dni:
    - Zasilenie 20-30 - włączenie *136*11*52#, wyłączenie *136*00*52#
    - Zasilenie 40-50 - włączenie *136*11*35#, wyłączenie *136*00*35#
    - Zasilenie 60-80 - włączenie *136*11*53#, wyłączenie *136*00*53#
    - Zasilenie 100-120 - włączenie *136*11*54#, wyłączenie *136*00*54#
  • Pakiet internet 1 GB na 7 dni (pakiet jednorazowy): - włączenie *136*11*32#, wyłączenie *136*00*32#
  • Pakiet internet 2 GB na 7 dni (pakiet jednorazowy) - włączenie *136*11*33#, wyłączenie *136*00*33#


 

Dodatkowe informacje

  1. Włączenie/ wyłączenie pakietu następuje w przeciągu 24 godzin i jest potwierdzane SMS.
  2. W przypadku włączenia pakietu w trakcie trwania połączenia z internetem należy rozłączyć transmisję danych i ponownie nawiązać połączenie internetowe.
  3. Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach pakietu internetowego w danym okresie ważności promocji, prędkość transmisji danych zostanie ograniczona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s.
  4. W przypadku braku środków na odnowienie promocji pakietów ważnych 30 dni system czeka 30 dni na zasilenie konta i odnowienie pakietu. Brak zapewnienia środków w tym czasie powoduje wyłączenie pakietu.
  5. Możesz na swoim koncie mieć kilka aktywnych pakietów. Jeśli przed upływem 30 dni/ 7 dni od daty włączenia pakietu wykorzystasz cały transfer danych z pakietu i będziesz chciał przywrócić pełną prędkość transmisji danych możesz wyłączyć obecny pakiet i włączyć nowy pakiet internetowy.
  6. Niewykorzystany limit jednostek danych z pakietu nie jest zwracany w jakiejkolwiek formie po okresie ważności.
  7. Usługę LTE możesz włączyć kodem *101*11*24#  zgodnie z regulaminem "Dostęp do LTE w JA + Mix”.
  8. Krótkim kodem *136#  możesz sprawdzić okres ważności pakietu.
  9. Nazwę posiadanej taryfy możesz bezpłatnie sprawdzić kodem *147#.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.