Jest to uzależnione od tego czy zrealizowałeś już wszystkie obowiązkowe zasilenia wynikające z umowy czy też nie.
Przed zrealizowaniem wszystkich obowiązkowych zasileń wynikających z umowy
-
- Każde zasilenie Kwotą minimalną lub wyższą przedłuża ważność konta o 30 dni.
- Nie zasilaj konta Kwotą minimalną rzadziej niż raz na 30 dni. Rzadsze zasilenia powodują, że okres ważności dla usług wychodzących wygaśnie - co oznacza, że nie będziesz mógł wykonywać rozmów wychodzących (z wyjątkiem numeru zasilającego 5555 oraz numeru alarmowego 112).
- Pamiętaj, że zasilenie konta Kwotą stanowiącą wielokrotność Kwoty minimalnej nie jest traktowane, jako kilka odrębnych zasileń tylko, jako jedno doładowanie kontraktowe, natomiast pozostała kwota nie stanowi doładowania pozakontraktowego.
- Suma poszczególnych zasileń (np.3x10 zł) nie stanowi Kwoty minimalnej (np.30 zł) i nie pomniejsza Obowiązkowej liczby Zasileń.
- Czas oznaczony Umowy oraz Obowiązkową liczbę zasileń do wykonania możesz sprawdzić wysyłając SMS o treści PZ na numer 2585, opłata za SMS - 0,29 zł.
WAŻNE |
Po upływie 30 dni od zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących Polkomtel może zaprzestać świadczenia usług i rozwiązać umowę łącznie z wysłaniem noty karnej.
Po zrealizowaniu wszystkich obowiązkowych zasileń wynikających z umowy
-
- Zasilając swoje konto kwotą minimum 5 zł w ciągu 30 dni liczonych od dnia upływu okresu ważności dla usług wychodzących, wynikającego z zasileń wykonanych w ramach Umowy, Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony na Pokontraktowy System Zasileń.
- Okres ważności dla usług wychodzących i przychodzących jest wydłużany w zależności od nominału zasileń.
Informacje o Pokontraktowym Systemie zasileń dla taryf
Mix III, Mix 4, Mix 4 duo, Mix V, Mix 20, Mix 6, Mix 7, Plush Mix, Ja+ Mix oraz Mix X są dostępne w cenniku każdej taryfy dostępnym na stronie www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki
Kwota |
5 zł -9 zł |
10 zł -19 zł |
20 zł -29 zł |
30 zł -49 zł |
50 zł -99 zł |
100 zł -149 zł |
150 zł |
|||
Telekarta |
5 zł |
10 zł |
20 zł |
30 zł |
40 zł |
50 zł |
60 zł |
80 zł |
100 zł |
150 zł |
Okres |
2 dni |
7 dni |
14 dni |
30 dni |
90 dni |
180 dni |
180 dni |
|||
Okres |
|
Termin ważności swojego konta możesz sprawdzić
-
- Krótkim Kodem - wprowadź do telefonu kod *100# i naciśnij "zadzwoń".
- W eBOK USSD - wprowadź do telefonu kod *110# naciśnij "zadzwoń" i wybierz opcję 1 (informacje o koncie) i 1 (ważność konta).
- Poprzez serwis iPlus na stronie www.iplus.pl.