Jeśli Twój numer znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących, w okresie trwania promocji zasilając swoje konto, otrzymasz dodatkowy pakiet danych do wykorzystania (dla zasileń o wartości od 25 zł - dodatkowo Pakiet Social).
Jak włączyć?
Krótkim kodem: *136*11*03# następnie przycisk "Zadzwoń".
Jak wyłączyć?
Krótkim kodem: *136*00*03# następnie przycisk "Zadzwoń".
Status usługi sprawdzisz kodem *121# następnie wybierasz "Zadzwoń".
Doładowanie |
Bonus |
Okres ważności |
5 - 9,99 zł |
2 GB |
5 dni |
10 - 19,99 zł |
4 GB |
10 dni |
20 - 24,99 zł |
4 GB |
20 dni |
25 - 29,99 zł |
10 GB |
30 dni |
30 - 49,99 zł |
15 GB |
30 dni |
50 - 99,99 zł |
25 GB |
90 dni |
100 - 199,99 zł |
50 GB |
180 dni |
200 zł i więcej |
100 GB |
180 dni |
* Pakiet Social umożliwia transmisję danych do serwisów Facebook, Messenger, Viber, która nie pomniejsza limitu danych z aktywnego pakietu transmisji danych z wyłączeniem transmisji danych przez serwery proxy, aplikacji korzystających z mechanizmów kompresji danych (np.: przeglądarka Opera Mini), transmisji danych pochodzącej od reklamodawców zewnętrznych zamieszczających swoje filmy reklamowe pochodzące z innych serwerów w ww. serwisach. Pakiet Social nie obejmuje: Camera APP (wszelkie usługi wykorzystujące kamerę, jak videocall), Pages Manager App (menedżer do zarządzania stronami FB), Facebook Blackberry App (ze względu na proxy), Proxy browsers (używając FB w przeglądarce), VoIP (dotyczy wszelkiego typu rozmów głosowych).
Dodatkowe informacje
- Limit danych dostępny w ramach przyznanego Bonusu może być wykorzystany tylko, gdy wartość konta jest dodatnia (min. 1 grosz) i numer znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących.
- W przypadku włączenia Bonusu podczas trwania sesji (połączenia z Internetem), należy dokonać rozłączenia transmisji, a następnie po otrzymaniu Bonusu ponownie nawiązać połączenie.
- Włączenie następuje najpóźniej w ciągu 24 godzin i jest potwierdzane SMS-em.
- Możesz w każdej chwili przywrócić prędkość transmisji danych zasilając konto wybraną kwotą i otrzymać następny Bonus.
- Okresy ważności Bonusów nie sumują się i są każdorazowo wskazane w SMS potwierdzającym aktywację Bonusu.
- Po upływie Okresu Ważności, niewykorzystany limit danych w ramach Bonusu przepada i nie jest zwracany w jakiejkolwiek formie.
- Po wyłączeniu promocji transmisja danych rozliczana jest zgodnie z cennikiem posiadanej taryfy.
- Jeśli posiadasz na swoim koncie jednocześnie aktywnych kilka pakietów, w pierwszej kolejności wykorzystywane są pakiety z najkrótszym okresem ważności.