Wybrany numer w taryfie Plus na Kartę Więcej

Jeśli korzystasz z taryfy Plus na Kartę Więcej do Wszystkich, Plus na Kartę Więcej w Plusie, Plus na Kartę Więcej Internetu i SMS-ów lub Plus na Kartę Więcej przez Rok możesz skorzystać z usługi:

Wybrany numer w Plusie, w ramach, której możesz ustawić na swoim koncie maksymalnie 5 różnych numerów sieci Plus i rozmawiać z nimi za 0 zł.
Wybrany numer z dowolnej sieci, w ramach, której możesz ustawić na swoim koncie jeden numer z dowolnej krajowej sieci komórkowej, na który możesz wykonywać połączenia głosowe w ramach określonych opłat.

Kto może skorzystać z promocji?

  1. Musisz posiadać jedną z taryf Plus na Kartę Więcej.
  2. Twoje konto musi znajdować się z okresie ważności dla usług wychodzących z dodatnią wartością, równą, co najmniej opłacie za Wybrany Numer.

Jak włączyć/ wyłączyć ?

  • Wpisując w telefonie poniższy kod i potwierdzając go przyciskiem „zadzwoń
Włączenie Wyłączenie
Wybrany numer w Plusie *104*11*48numer telefonu wybranej osoby# *104*00*48numer telefonu wybranej osoby#
Wybrany numer z dowolnej sieci *106*11*48numer telefonu wybranej osoby# *106*00*48numer telefonu wybranej osoby#

 Opłaty?

Rodzaj opłaty Opłata z VAT
Wybrany numer w Plusie Opłata za włączenie/odnowienie usługi na okres 720 godzin 10 zł
Opłata za ustawienie Wybranego Numeru na pierwszych pięciu numerach 0 zł
Opłata za każdą kolejną zmianę numeru w usłudze, po włączeniu maksymalnej liczby numerów (pięciu numerów) 1 zł
Opłata za usunięcie numeru 0 zł
Opłata za włączenie/odnowienie usługi na okres 720 godzin 10 zł
Wybrany numer z dowolnej sieci Opłata za minutę krajowego połączenia głosowego na Wybrany Numer  0,10 zł
Opłata za aktywację/odnowienie Wybranego Numeru na okres 720 godzin  3 zł

Dodatkowe informacje

  • Aktywacja następuje w przeciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia włączenia usługi i jest potwierdzana SMS.
  • Jednocześnie możesz ustawić maksymalnie 5 Wybranych Numerów w usłudze Wybrany numer w Plusie. Kolejne mogą zostać ustawione po usunięciu 1 z 5 już zdefiniowanych.
  • Jednorazowo możesz włączyć, ustawić tylko jeden Wybrany Numer w usłudze Wybrany numer w dowolnej sieci. Kolejny może być aktywowany po dezaktywacji poprzedniego.
  • Wybrany numer nie może być wykorzystywany w roamingu.
  • Okres ważności dla usługi to 720 godzin od jej włączenia.
  • Listę numerów w usłudze Wybrany numer w Plusie można sprawdzić kodem *104#,   Wybrany numer w dowolnej sieci kodem *106#.
  • Jeśli jednocześnie aktywowałeś ten sam numer w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie” i „Wybrany numer z dowolnej sieci” to połączenia będą rozliczane w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie”.
  • Posiadaną taryfę możesz sprawdzić wpisując w telefonie kod *147#.
  • W przypadku wyłączenia usługi połączenia głosowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem Twojej taryfy lub zgodnie z zasadami dla innych usług aktywnych na koncie.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł