Plus naKartę
< Usługi i pakiety
Plus Abonament
Plus Firma
Plus Internet
Plus Mix
Inne
Wybrany numer w taryfie Plus na Kartę Więcej

Jeśli korzystasz z taryfy Plus na Kartę Więcej do Wszystkich, Plus na Kartę Więcej w Plusie, Plus na Kartę Więcej Internetu i SMS-ów lub Plus na Kartę Więcej przez Rok możesz skorzystać z usługi:

Wybrany numer w Plusie, w ramach, której możesz ustawić na swoim koncie maksymalnie 5 różnych numerów sieci Plus i rozmawiać z nimi za 0 zł.
Wybrany numer z dowolnej sieci, w ramach, której możesz ustawić na swoim koncie jeden numer z dowolnej krajowej sieci komórkowej, na który możesz wykonywać połączenia głosowe w ramach określonych opłat.

Kto może skorzystać z promocji?

  1. Musisz posiadać jedną z taryf Plus na Kartę Więcej.
  2. Twoje konto musi znajdować się z okresie ważności dla usług wychodzących z dodatnią wartością, równą, co najmniej opłacie za Wybrany Numer.

 

Jak włączyć/ wyłączyć Wybrany Numer?

Wpisz w telefonie poniższy kod i potwierdź go klawiszem „zadzwoń"

 

Włączenie

Wyłączenie

Wybrany numer w Plusie

*104*11*48numer telefonu wybranej osoby#

*104*00*48numer telefonu wybranej osoby#

Wybrany numer z dowolnej sieci

*106*11*48numer telefonu wybranej osoby#

*106*00*48numer telefonu wybranej osoby#

W serwisie iPlus na stronie www.iplus.pl

 

 Opłaty

 

Rodzaj opłaty

Opłata z VAT

Wybrany numer w Plusie

Opłata za włączenie/odnowienie usługi na okres 720 godzin

10 zł

Opłata za ustawienie Wybranego Numeru na pierwszych pięciu numerach

0 zł

Opłata za każdą kolejną zmianę numeru w usłudze,

1 zł

po włączeniu maksymalnej liczby numerów (pięciu numerów)

 

Opłata za usunięcie numeru

0 zł

Opłata za włączenie/odnowienie usługi na okres 720 godzin

10 zł



Wybrany numer z dowolnej sieci

 

Opłata za minutę krajowego połączenia głosowego na Wybrany Numer

 0,10 zł

Opłata za aktywację/odnowienie Wybranego Numeru na okres 720 godzin

 3 zł

Dodatkowe informacje

  • Aktywacja następuje w przeciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia włączenia usługi i jest potwierdzana SMS.
  • Jednocześnie możesz ustawić maksymalnie 5 Wybranych Numerów w usłudze Wybrany numer w Plusie. Kolejne mogą zostać ustawione po usunięciu 1 z 5 już zdefiniowanych.
  • Jednorazowo możesz włączyć, ustawić tylko jeden Wybrany Numer w usłudze Wybrany numer w dowolnej sieci. Kolejny może być aktywowany po dezaktywacji poprzedniego.
  • Wybrany numer nie może być wykorzystywany w roamingu.
  • Okres ważności dla usługi to 720 godzin od jej włączenia.
  • Listę numerów w usłudze Wybrany numer w Plusie można sprawdzić kodem *104#,   Wybrany numer w dowolnej sieci kodem *106#.
  • Jeśli jednocześnie aktywowałeś ten sam numer w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie” i „Wybrany numer z dowolnej sieci” to połączenia będą rozliczane w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie”.
  • Posiadaną taryfę możesz sprawdzić wpisując w telefonie kod *147#.
  • W przypadku wyłączenia usługi połączenia głosowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem Twojej taryfy lub zgodnie z zasadami dla innych usług aktywnych na koncie.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.