Wybrany numer w taryfie Plus na Kartę Więcej
Jeśli korzystasz z taryfy Plus na Kartę Więcej do Wszystkich, Plus na Kartę Więcej w Plusie, Plus na Kartę Więcej Internetu i SMS-ów lub Plus na Kartę Więcej przez Rok możesz skorzystać z usługi:
Wybrany numer w Plusie, w ramach, której możesz ustawić na swoim koncie maksymalnie 5 różnych numerów sieci Plus i rozmawiać z nimi za 0 zł.
Wybrany numer z dowolnej sieci, w ramach, której możesz ustawić na swoim koncie jeden numer z dowolnej krajowej sieci komórkowej, na który możesz wykonywać połączenia głosowe w ramach określonych opłat.
Kto może skorzystać z promocji?
- Musisz posiadać jedną z taryf Plus na Kartę Więcej.
- Twoje konto musi znajdować się z okresie ważności dla usług wychodzących z dodatnią wartością, równą, co najmniej opłacie za Wybrany Numer.
Jak włączyć/ wyłączyć ?
- Wpisując w telefonie poniższy kod i potwierdzając go przyciskiem „zadzwoń
Włączenie | Wyłączenie | |
Wybrany numer w Plusie | *104*11*48numer telefonu wybranej osoby# | *104*00*48numer telefonu wybranej osoby# |
Wybrany numer z dowolnej sieci | *106*11*48numer telefonu wybranej osoby# | *106*00*48numer telefonu wybranej osoby# |
- W serwisie internetowym iPlus na stronie www.iplus.pl
Opłaty?
Rodzaj opłaty | Opłata z VAT | |
Wybrany numer w Plusie | Opłata za włączenie/odnowienie usługi na okres 720 godzin | 10 zł |
Opłata za ustawienie Wybranego Numeru na pierwszych pięciu numerach | 0 zł | |
Opłata za każdą kolejną zmianę numeru w usłudze, po włączeniu maksymalnej liczby numerów (pięciu numerów) | 1 zł | |
Opłata za usunięcie numeru | 0 zł | |
Opłata za włączenie/odnowienie usługi na okres 720 godzin | 10 zł | |
Wybrany numer z dowolnej sieci | Opłata za minutę krajowego połączenia głosowego na Wybrany Numer | 0,10 zł |
Opłata za aktywację/odnowienie Wybranego Numeru na okres 720 godzin | 3 zł |
Dodatkowe informacje
- Aktywacja następuje w przeciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia włączenia usługi i jest potwierdzana SMS.
- Jednocześnie możesz ustawić maksymalnie 5 Wybranych Numerów w usłudze Wybrany numer w Plusie. Kolejne mogą zostać ustawione po usunięciu 1 z 5 już zdefiniowanych.
- Jednorazowo możesz włączyć, ustawić tylko jeden Wybrany Numer w usłudze Wybrany numer w dowolnej sieci. Kolejny może być aktywowany po dezaktywacji poprzedniego.
- Wybrany numer nie może być wykorzystywany w roamingu.
- Okres ważności dla usługi to 720 godzin od jej włączenia.
- Listę numerów w usłudze Wybrany numer w Plusie można sprawdzić kodem *104#, Wybrany numer w dowolnej sieci kodem *106#.
- Jeśli jednocześnie aktywowałeś ten sam numer w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie” i „Wybrany numer z dowolnej sieci” to połączenia będą rozliczane w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie”.
- Posiadaną taryfę możesz sprawdzić wpisując w telefonie kod *147#.
- W przypadku wyłączenia usługi połączenia głosowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem Twojej taryfy lub zgodnie z zasadami dla innych usług aktywnych na koncie.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł