Inne
< Usługi i pakiety
Plus Abonament
Plus Firma
Plus Internet
Plus Mix
Plus na Kartę
Serwis wyświetlacza w Plus MIX

Usługa umożliwia skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza w urządzeniu zakupionym w Plusie (w ramach umowy ze sprzętem w Plus MIX).


Zakres serwisu

  1. Organizacja i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu naprawczego.
  2. Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza (telefon/smartfon).


Aktywacja

Usługa jest aktywowana automatycznie w ciągu 7 dni od podpisania aneksu do umowy w ramach oferty ze sprzętem.
 

Opłaty

  1. Pierwsze 30 dni otrzymujesz bezpłatnie. Po tym okresie koszt usługi to 7 zł z VAT za 30 dni.
  2. Aby rozpocząć korzystanie z płatnej wersji usługi należy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści TAK na numer 80033
    Przed zakończeniem okresu promocyjnego otrzymasz przypomnienie SMS-em, można to zrobić również zaraz po podpisaniu umowy.
  3. Roczny limit na naprawę to 700 zł

 

Dezaktywacja

  1. Po dezaktywacji usługi nie będziesz mieć możliwości ponownego jej uruchomienia.
  2. W przypadku braku środków na koncie w momencie rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego usługa ulega zawieszeniu do 5 dni – brak środków po tym okresie oznacza dezaktywację usługi. W tym okresie urządzenie nie jest objęte ochroną.

(W przypadku kiedy nie wyrazisz zgody na kontynuowanie usługi w opcji płatnej, usługa zostanie dezaktywowana i nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja).

Kod na dezaktywację usługi to *136*01*8854# i przycisk „Zadzwoń”.

 

Zgłoszenie uszkodzenia

W przypadku uszkodzonego wyświetlacza należy w ciągu 2 dni skontaktować się z Infolinią techniczną pod numerem 22 7161999 lub zgłosić uszkodzenie na stronie naprawaplus.pl (na tej stronie możesz także sprawdzić status zgłoszenia).


Po zgłoszeniu usterki

  1. W ciągu 2 dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy do punktu naprawczego.
  2. W ciągu 7 dni roboczych trwa naprawa uszkodzonego wyświetlacza urządzenia w punkcie naprawczym.
  3. W ciągu 2 dni po naprawie, Kurier dostarczy Ci sprzęt.

Informacje wymagane do zgłoszenia

  1. Marka, model oraz numer IMEI lub numer seryjny uszkodzonego sprzętu.
  2. Imię i nazwisko.
  3. Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
  4. Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
  5. Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
  6. Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy.
  7. Dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy przed przyjazdem Kuriera.
  8. Należy przygotować sprzęt i akcesoria (wszystkie) w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
  9. Należy Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.