Plus Mix
Serwis wyświetlacza w Plus MIX
Usługa umożliwia skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza w urządzeniu zakupionym w Plusie (w ramach umowy ze sprzętem w Plus MIX).
Zakres serwisu
- Organizacja i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu naprawczego.
- Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza (telefon/smartfon).
Aktywacja
Usługa jest aktywowana automatycznie w ciągu 7 dni od podpisania aneksu do umowy w ramach oferty ze sprzętem.
Opłaty
- Pierwsze 30 dni otrzymujesz bezpłatnie. Po tym okresie koszt usługi to 7 zł z VAT za 30 dni.
- Aby rozpocząć korzystanie z płatnej wersji usługi należy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści TAK na numer 80033
Przed zakończeniem okresu promocyjnego otrzymasz przypomnienie SMS-em, można to zrobić również zaraz po podpisaniu umowy. - Roczny limit na naprawę to 700 zł.
Dezaktywacja
- Po dezaktywacji usługi nie będziesz mieć możliwości ponownego jej uruchomienia.
- W przypadku braku środków na koncie w momencie rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego usługa ulega zawieszeniu do 5 dni – brak środków po tym okresie oznacza dezaktywację usługi. W tym okresie urządzenie nie jest objęte ochroną.
(W przypadku kiedy nie wyrazisz zgody na kontynuowanie usługi w opcji płatnej, usługa zostanie dezaktywowana i nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja).
Kod na dezaktywację usługi to *136*01*8854# i przycisk „Zadzwoń”.
Zgłoszenie uszkodzenia
W przypadku uszkodzonego wyświetlacza należy w ciągu 2 dni skontaktować się z Infolinią techniczną pod numerem 22 7161999 lub zgłosić uszkodzenie na stronie naprawaplus.pl (na tej stronie możesz także sprawdzić status zgłoszenia).
Po zgłoszeniu usterki
- W ciągu 2 dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy do punktu naprawczego.
- W ciągu 7 dni roboczych trwa naprawa uszkodzonego wyświetlacza urządzenia w punkcie naprawczym.
- W ciągu 2 dni po naprawie, Kurier dostarczy Ci sprzęt.
Informacje wymagane do zgłoszenia
- Marka, model oraz numer IMEI lub numer seryjny uszkodzonego sprzętu.
- Imię i nazwisko.
- Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
- Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
- Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
- Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy.
- Dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy przed przyjazdem Kuriera.
- Należy przygotować sprzęt i akcesoria (wszystkie) w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
- Należy Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł