Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
W jakiej formie mogę uzyskać rachunek za telefon?

Rachunek za telefon możesz uzyskać:

1. W formie elektronicznej:

  • Zielona faktura (wysyłka na wskazany adres e-mail) i dostępna w aplikacji iPlus (e-faktura) j.n.
  • e-faktura dostępna tylko w serwisie iPlus  (logowanie www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus")

Ważne: Klient indywidualny może korzystać z logowania poprzez adres email lub PlusKod/eHasło, Klient Biznesowy korzysta tylko z logowania PlusKodem/eHasłem).

2. W formie papierowej (przesyłany na Twój adres korespondencyjny)

Rachunek możesz otrzymywać:

  • w formie skróconej (sama faktura)
  • w formie szczegółowej (faktura wraz z rachunkiem szczegółowym).

Informacje dodatkowe

  • Jeśli masz aktywną Zieloną fakturę/e-fakturę, nie otrzymujesz dokumentu w wersji papierowej. Jeśli wyłączysz elektroniczną fakturę, będziesz otrzymywać wersję papierową
  • Opłata za biling szczegółowy to 5,04 zł dla rachunku w formie papierowej. Elektroniczny rachunek jest bezpłatny.
  • Zmiana rachunku na wersję papierową może skutkować utratą zniżki na abonament (dostępnej w niektórych ofertach) przyznanej za uruchomienie efaktury.
  • Możesz zmienić formę rachunku dowolną ilość razy.
  • Rachunek otrzymasz w takiej formie, jaka będzie ustalona na dzień zamknięcia Twojego cyklu rozliczeniowego.

Jak zamówić duplikat faktury?

Jeśli zgubiłeś rachunek lub chcesz go otrzymać jeszcze raz, możesz zlecić nam wystawienie duplikatu. Instrukcje znajdziesz w powiązanych artykułach.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł