Jak zwrócić urządzene zakupione w sieci Plus?

Jeśli jesteś osobą fizyczną lub z Jednoosobową Działalnością Gospodarczą możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.

1.     Towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony.

2.     Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na wskazany w załączniku do umowy adres: InterPhone Service Sp. z o.o  Ul. Inwestorów 13, 39-300 Mielec.

3.     Sugerowanym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu (które otrzymasz z umową lub pobierzesz ze strony https://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki) i wysłanie go wraz ze sprzętem na adres magazynu. W oświadczeniu należy zaznaczyć z jakiej umowy rezygnujesz (usługi telekomunikacyjne, umowa na sprzęt, obu). Możesz wysłać samo odstąpienie w ciągu ustawowych 14 dni (liczmy datę nadania). Na dosłanie sprzętu masz kolejne 14 dni od momentu nadania odstąpienia.

4.     Zwrot możesz zrealizować za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na swój koszt.

5 .   W przypadku zakupu urządzenia w Sklepie Internetowym zapytanie o status zwrotu możesz kierować na adres email esklep@plus.pl lub dzwoniąc pod numer: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00 - 21:00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).

Powrót