Subskrypcja w ofercie Plus na Kartę

Subskrypcja w Plusie to możliwość płacenia kartą za usługi poprzez wygodną aplikację iPlus lub po zalogowaniu do konta Plus.pl, na takiej samej zasadzie jak rozliczane są cykliczne opłaty w popularnych serwisach streamingowych.

Usługa dostępna dla wszystkich użytkowników oferty Plus na Kartę, która pozwoli na oszczędność czasu i elastyczność wyboru, bez konieczności pamiętania o doładowaniach.

Nowa forma płatności to połączenie konta abonenckiego z kartą płatniczą, które pozwala na automatyczne odnawianie się pakietów bez myślenia o doładowaniach.

Wszyscy nowi i obecni użytkownicy Plus na Kartę mogą skorzystać z 3 wariantów subskrypcji:

Pakiet internetowy 45 GB
GB nie przepadają, Darmowy dostęp do serwisu Disney+, Bez limitu rozmowy, SMS-y i MMS-y, Pakiet Roaming UE 8,63 GB
CENA: Płatność kartą - 45 zł z VAT w promocji do 07.11.2023 r. / poza promocją 55 zł z VAT
Płatność z wykorzystaniem środków z salda konta Plus na Kartę - 55 zł w promocji do 07.11.2023 r. / / poza promocją 65 zł z VAT

Pakiet internetowy 40 GB
GB nie przepadają, Bez limitu rozmowy, SMS-y i MMS-y, Pakiet Roaming UE 6,71 GB
CENA: Płatność kartą - 35 zł z VAT
Płatność z wykorzystaniem środków z salda konta Plus na Kartę - 45 zł z VAT

Pakiet internetowy 30 GB
GB nie przepadają, Bez limitu rozmowy, SMS-y i MMS-y, Pakiet Roaming UE 5,75 GB
CENA: Płatność kartą - 30 zł z VAT
Płatność z wykorzystaniem środków z salda konta Plus na Kartę - 40 zł z VAT


Jak włączyć subskrypcję?

  1. Pobierz aplikację iPlus ze sklepu Google Play, App Store lub zaloguj się na swoje konto logowanie.plus.pl
  2. Wejdź w zakładkę “Subskrypcje”.
  3. Wybierz odpowiadający Ci pakiet.
  4. Dodaj kartę płatniczą (dane pozostają bezpiecznie zapisane u naszego partnera AutoPay S.A. - Plus nie ma dostępu do tych danych).
  5. Po włączeniu pakietu zostanie pobrana opłata z karty płatniczej.
  6. Co 30 dni Plus będzie pobierać opłatę za odnowienie pakietu - nie musisz już pamiętać o doładowaniach.

Jak korzystać z Disney+ w pakiecie?

  1. Po zakupie pakietu w ofercie z Disney+, otrzymasz e-mail powitalny lub SMS z informacją o Disney+ w ciągu 24 godzin na numer telefonu, na którym włączyłeś pakiet z Disney+.
  2. W SMS znajdziesz link do strony dedykowanej tylko dla Ciebie, na której dokończysz proces rejestracji. Postępuj dalej zgodnie z krokami opisanymi na ekranie.
  3. W wiadomości znajdziesz również unikalny numer użytkownika w usłudze Disney+. Zachowaj go.
  4. Pobierz aplikację Disney+ ze sklepu Google Play, iOS, sklepów wybranych producentów smart TV i innych urządzeń.

Ważna informacja:
Jeśli nie otrzymałeś e-maila powitalnego, sprawdź w swoim programie pocztowym folder z niechcianymi wiadomościami (spam).

Dodatkowe informacje o pakietach

- Pakiet subskrypcyjny nie obejmuje transmisji danych w Roamingu z wyjątkiem transmisji danych w Roamingu Regulowanym na zasadach opisanych w Regulaminie "Promocja europejska dla Abonentów Prepaid".
- Jeśli korzystasz równolegle, z innych promocji i pakietów dostępnych w ofercie obowiązuje kolejność wykorzystania jednostek z pakietów:
Pakiety subskrypcyjne zgodnie z niniejszą promocją i „GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę” a następnie z promocji „Bez limitu i 15 GB”, „Pakiet Bez limitu i 20 GB 5G, „Pakiety Bezlimit”, a potem „Pakiety internetowe w Plusie” chyba, że regulaminy innych Promocji i Pakietów stanowią inaczej.

Oferta subskrypcyjna – pytania i odpowiedzi

Z jakich metod płatności mogę korzystać?
Przyjmujemy wpłaty kartą lub płatności z salda konta wg aktualnej ceny dla odpowiedniej formy płatności.

Kiedy wypada mój termin płatności?
Obciążymy Twoją kartę lub saldo konta zawsze co 30 dni, od momentu aktywacji pakietu.

A co, jeżeli miałem pustą kartę w dniu płatności?  Jak ponowić płatność?
Jeśli nie uda się nam pobrać płatności z karty, pobierzemy środki z salda Twojego konta w Plusie wg cennika.
Nie martw się, jeśli nie masz środków także na koncie, przez 5 dni będziemy próbować pobrać środki z karty

Czy w przypadku braku środków na karcie płatniczej lub koncie zablokujecie mi usługę?
Nie martw się, nie zablokujemy Ci usługi, ale przez 5 dni będziemy próbować pobrać środki z karty lub salda. Po tym czasie wyłączymy pakiet. Będzie konieczna ponowna aktywacja pakietu.

Czy przypomnicie mi, jeśli zapomnę zasilić kartę?
Spróbujemy pobierać środki z karty, a jeśli się nie uda przypomnimy Ci o tym.

Czy mogę zmienić podłączoną kartę?
Tak. Kartę zmienisz w iPlus.

Jak zmienić kartę, z której płacę za subskrypcję?
Po prostu zaloguj się do Konta iplus, odłącz kartę i podepnij nową. W procesie zmiany, nową kartę obciążymy kwotą 1 zł, a następnie ją zwrócimy. Dzięki temu będziemy mogli ją potwierdzić.

Czy mogę usunąć kartę?
Tak. Ale pamiętaj, by dodać kartę, gdy będzie zbliżał się termin pobrania płatności cyklicznej. W przeciwnym razie pobierzemy środki z salda konta.

Co stanie się z danymi karty, gdy wyłączę pakiet?
Dane karty pozostaną zapisane, a Ty będziesz mógł włączyć inny pakiet. Jeśli chcesz usunąć kartę zaloguj się do konta iPlus i odłącz kartę.


Więcej informacji znajdziesz na stronie www oraz regulaminie dostępnym na: https://www.plus.pl/subskrypcja

Powrót