Dział Obsługi Klienta - kontakt
Konsultanci Działu Obsługi Klienta są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pod numerem:
Połączenie z Polski -
601102601
Połączenie z zagranicy -
+48 601102601
Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora. Szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń dostępne są na stronie
https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta
Automatyczny System Informacji Głosowej
Dostępny jest pod numerem kontaktowym Działu Obsługi Klienta -
601102601
Jeśli posiadasz aktywny Plus Kod, będziesz proszony przez system informacji głosowej o jego wprowadzenie w celu usprawnienia obsługi.
Jeśli nie chcesz identyfikować się Plus Kodem, pomiń ten krok i nie wprowadzaj hasła, automat po chwili pokieruje Cię do wyboru tematu rozmowy.
Poprzez mobilną aplikację iPlus> w zakładce Centrum Informacji.
Internetowa Obsługa Klienta
Baza wiedzy dla Klientów sieci Plus dostępne na stronie
www.bok.plus.pl
Kontakt z konsultantem Internetowej Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy
https://bok.plus.pl/form
dostępny w bazie wiedzy
www.bok.plus.pl, w serwisie internetowym oraz w aplikacji iPlus. Szczegóły znajdziesz poniżej w artykułach powiązanych.
CHAT dostępny w aplikacji iPlus, zakładka Centrum Informacji.
Forum Plusa pod adresem
https://bok.plus.pl/forum/
Adres do korespondencji
Polkomtel Sp. z o. o.
Dział Obsługi Klienta
Ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Powrót