Wysyłając zgłoszenie pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Co powinna zawierać reklamacja?
Imię i nazwisko (lub nazwa firmy).
Adres, adres e-mail.
Numer telefonu, którego dotyczy reklamacja.
W przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do).
W przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi.
Uzasadnienie reklamacji.
Podpis właściciela/os upoważnionej, jeśli złożenie nastąpiło drogą pisemną.
Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji
Twoje zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie do 30 dni lub 14 dni (w przypadku usług /treści cyfrowych). Termin ten nie dotyczy pism, w których zgłaszasz do nas inne sugestie i pytania.
Odpowiedź na reklamację
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany:
Telefonicznego i ewentualnie dodatkowo poprzez SMS bez konieczności wysyłania pisma.
Wiadomością e-mail.
W formie pisemnej na adres właściciela numeru podany w sieci Plus.
Dodatkowe informacje
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany w formie pisemnej lub e-mail.
W przypadki reklamacji zakupionego sprzętu należy skorzystać z gwarancji lub niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.