Blokada z powodu kradzieży - jak odblokować?

Urządzenie możesz odblokować wyłącznie u Operatora, u którego zgłosiłeś blokadę. Jeśli zgłaszałeś blokadę w sieci Plus, to prośbę o odblokowanie zgłoś:

  • W punkcie Plusa lub
  • Przesyłając komplet dokumentów wraz z formularzem zgłoszenia zablokowania/odblokowania urządzenia końcowego pisemnie na adres: Dział Obsługi Klienta Polkomtel sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02- 673 Warszawa, z dopiskiem „Blokada IMEI” lub
  • w formie elektronicznej na adres: bok@plus.pl wpisując w temacie „Blokada/odblokowanie IMEI”.

Jakie dokumenty musisz przedstawić?

  • Formularz odblokowania numeru IMEI dostępny u naszych przedstawicieli lub na stronie http://www.plus.pl/uslugi/blokada-skradzionego-telefonu
  • Fakturę VAT zakupu skradzionego telefonu z numerem IMEI (kopia, jeśli przesyłasz listownie) lub
  • Kartę gwarancyjną z numerem IMEI (kopia, jeśli przesyłasz listownie) lub
  • Umowę kupna na podstawie, której nabyto urządzenie (kopia, jeśli przesyłasz listownie).

Dodatkowe informacje

Powrót