Blokada z powodu kradzieży - jak odblokować?

Telefon możesz odblokować wyłącznie u Operatora, u którego zgłosiłeś blokadę. Jeśli zgłaszałeś blokadę telefonu w sieci Plus, to prośbę o odblokowanie zgłoś:

  1. w punkcie Plusa lub
  2. przesyłając komplet dokumentów wraz z formularzem zgłoszenia zablokowania/odblokowania urządzenia końcowego:

        - listem na adres: Dział Obsługi Klienta (ZOZnK),
                                           ul. Konstruktorska 4,
                                           02 - 673 Warszawa
lub
     
  - mailem na adres bok@plus.pl

Jakie dokumenty musisz przedstawić?

  1. Fakturę VAT zakupu skradzionego telefonu z numerem IMEI (jeśli przesyłasz listem, zrób ksero dokumentu) lub
  2. Kartę Gwarancyjną skradzionego telefonu z numerem IMEI (jeśli przesyłasz listem, zrób ksero dokumentu) lub
  3. Umowę kupna, sprzedaży (darowizny) aparatu (jeśli przesyłasz listem, zrób ksero dokumentu) lub
  4. Formularz odblokowania numeru IMEI.
  5. Do odblokowania aparatu nie wymagamy zaświadczenia o zgłoszeniu kradzieży telefonu na Policję.

Kiedy aparat zostanie odblokowany?

Odblokujemy telefon w możliwie najkrótszym czasie, jednak zaznaczamy że Prawo Telekomunikacyjne nie określa terminu odblokowania.

Regulamin blokowania/odblokowywania skradzionego telefonu znajdziesz na stronie http://www.plus.pl/uslugi/blokada-skradzionego-telefonu

Powrót