Kradzież/zagubienie karty SIM- jak zgłosić?

Jak zgłosić kradzież/ zagubienie karty SIM?

  • Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta lub udaj się do punktu Plusa.
  • Jeśli na swoim Koncie* Klienta posiadasz więcej niż jeden numer możesz dokonać blokady numeru po zalogowaniu do serwisu internetowego iPlus pod adresem www.iplus.pl przez inny numer ze swojego konta lub adresem e-mail (poprzez konto Plus.pl). Po zalogowaniu, w serwisie wybierz zakładkę "Konto i formalności", następnie "Dezaktywacja kradzież" lub "Zagubienie karty".
  • Zablokowanie skradzionej lub zagubionej karty jest bezpłatne.

* jeśli dla kilku numerów jest wystawiana wspólna faktura, to są one na tym samym koncie abonenckim.

Czy mogę kupić nową kartę SIM z tym samym numerem?

  • Możesz kupić nową kartę SIM, z tym samym numerem telefonu, jaki posiadałeś dotychczas.
  • Jeśli posiadasz numer w ofercie abonamentowej - kartę SIM kupisz w każdym punkcie Plusa, koszt to 25 zł z VAT (opłatę doliczymy do Twojego najbliższego rachunku).
  • Jeśli masz numer w MIX lub w ofercie na Kartę to wymiana karty kosztuje 12,30 zł z VAT.
  • Informacje o koszcie wymiany karty SIM znajdziesz w cenniku swojej taryfy, który znajdziesz na stronie www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki

Jak odblokować kartę SIM w przypadku jej odzyskania?

  • Serwis internetowy iPlus, po zalogowaniu na swoje konto innym numerem lub adresem e-mail poprzez konto Plus.pl. Wybierz zakładkę "Konto i formalności", następnie "Reaktywacja karty abonamentowej" lub
  • Kontakt z Działem Obsługi Klienta lub
  • W Punkcie Plusa lub
  • Pisemnie na adres: Polkomtel Sp. z o.o Dział Obsługi Klienta (ZOZnK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa

Numer powinien być aktywny w ciągu 15 minut od zlecenia odblokowania karty. Po upływie tego czasu wyłącz i włącz aparat z reaktywowanym numerem.

Jakie warunki musisz spełnić jeśli masz numer MIX lub Na Kartę?

  • Na Twoim numerze nie minął okres ważności konta.
  • Posiadasz dodatnie środki na koncie.
  • Jesteś właścicielem bądź osobą upoważnioną do zlecania zmian na koncie.

! Czas oczekiwania na aktywację nowej karty SIM nie zwalnia Cię z harmonogramu obowiązkowych zasileń w MIX, wynikających z podpisanej umowy.

Powrót