Kradzież/zagubienie karty SIM- jak zgłosić?

Jak zgłosić kradzież/ zagubienie karty SIM?

  1. Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta lub udaj się do punktu Plusa.
  2. Jeśli na swoim Koncie* Klienta posiadasz więcej niż jeden numer możesz dokonać blokady numeru po zalogowaniu do serwisu internetowego iPlus pod adresem www.iplus.pl przez inny numer ze swojego konta lub adresem e-mail (poprzez konto Plus.pl). Po zalogowaniu, w serwisie wybierz zakładkę "Konto i formalności", następnie "Dezaktywacja kradzież" lub "Zagubienie karty".
  3. Zablokowanie skradzionej lub zagubionej karty jest bezpłatne.

* jeśli dla kilku numerów jest wystawiana wspólna faktura, to są one na tym samym koncie abonenckim.

Czy mogę kupić nową kartę SIM z tym samym numerem?

Możesz kupić nową kartę SIM, z tym samym numerem telefonu, jaki posiadałeś dotychczas.

Jeśli posiadasz numer w ofercie abonamentowej - kartę SIM kupisz w każdym punkcie Plusa, koszt to 25 zł z VAT (opłatę doliczymy do Twojego najbliższego rachunku).

Jeśli masz numer w MIX lub w ofercie na Kartę to wymiana karty kosztuje 12,30 zł z VAT.

Informacje o koszcie wymiany karty SIM znajdziesz w cenniku swojej taryfy, który znajdziesz na stronie www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki

Jak odblokować kartę SIM w przypadku jej odzyskania?

  1. Serwis internetowy iPlus, po zalogowaniu na swoje konto innym numerem lub adresem e-mail poprzez konto Plus.pl. Wybierz zakładkę "Konto i formalności", następnie "Reaktywacja karty abonamentowej" lub
  2. Kontakt z Działem Obsługi Klienta lub
  3. W Punkcie Plusa lub
  4. Pisemnie na adres: Polkomtel Sp. z o.o Dział Obsługi Klienta (ZOZnK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa

Numer powinien być aktywny w ciągu 15 minut od zlecenia odblokowania karty. Po upływie tego czasu wyłącz i włącz aparat z reaktywowanym numerem.

Jakie warunki musisz spełnić jeśli masz numer MIX lub Na Kartę?

  1. Na Twoim numerze nie minął okres ważności konta.
  2. Posiadasz dodatnie środki na koncie.
  3. Jesteś właścicielem bądź osobą upoważnioną do zlecania zmian na koncie.

! Czas oczekiwania na aktywację nowej karty SIM nie zwalnia Cię z harmonogramu obowiązkowych zasileń w MIX, wynikających z podpisanej umowy.

Powrót