Opłacanie rachunków za świadczenie usług telekomunikacyjnych

Możesz skorzystać z następujących metod

  • Polecenie zapłaty (Szczegóły)
  • Wpłata w wybranych punktach Plusa (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)
  • Moje Rachunki- wybrane punkty, w których możesz dokonać płatności sprawdź na stronie www.mojeplatnosci.pl
  • Wpłata w urzędzie pocztowym
  • Wpłata w jednej z placówek oznaczonych znakiem Unikasy
  • Jednorazowa płatność kartą kredytową
  • Szybki przelew z konta bankowego
  • BLIK z e-mail lub  pod adresem www.plus.pl w zakładce Obsługa Klienta - Opłać fakturę online

E-płatności

  • Wybierając e-płatności (płatność przez internet kartą, przelewem, BLIK) zostaniesz przekierowany do strony płatności elektronicznej. Dokonać płatności może także osoba trzecia ze swojego konta. Aby skorzystać z e-płatności:
  • zaloguj się do serwisu internetowego iPlus (logowanie na stronie https://www.plus.pl/, następnie "Zaloguj do iPlus") w serwisie możesz dokonać płatności wybranej kwoty, jak i wybranych faktur lub
  • zaloguj się do aplikacji mobilnej iPlus na swoim telefonie, opcja płatności rachunku dostępna jest na dole strony startowej lub
  • wejdź na stronę systemu Płatności dostępną pod adresem https://www.plus.pl/platnosc/ i opłać fakturę online lub
  • wejdź na link do e-płatności, który znajdziesz w e-mailu z Zieloną fakturą i SMSie z informacją o wystawieniu rachunku.

WAŻNE! Jeśli Twoja poczta zablokuje link, wybierz odblokuj. Dodaj e-mail od sieci Plus do zaufanych klikają - Zawsze ufaj temu nadawcy.

Ile mam czasu na zapłacenie rachunku?

  • Termin płatności rachunku - do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny
  • Termin płatności znajdziesz na fakturze za usługi telekomunikacyjne, w serwisie iPlus (logowanie na stronie https://www.plus.pl/, następnie "Zaloguj do iPlus"), w aplikacji mobilnej iPlus, w SMS o wystawieniu nowej faktury (jeśli otrzymujesz)
  • Więcej informacji o kampaniach SMS znajdziesz w artykułach powiązanych
  • Należy jednak pamiętać, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych: za dzień zapłaty rachunku telefonicznego uważa się dzień wpływu należności na rachunek bankowy POLKOMTEL wskazany na rachunku telefonicznym.
  • Zawsze dokonuj płatności odpowiednio wcześniej, aby wpłata została zaksięgowana na koncie POLKOMTEL sp. z o.o. najpóźniej w dniu terminu płatności faktury. W przypadku upływu terminu zapłaty wobec POLKOMTEL wynikających z Rachunku telefonicznego, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości korzystania z Usług świadczonych na podstawie Umowy, której dotyczy zaległość.

Gdzie znajdę dane niezbędne do opłacenia rachunku?

Na pierwszej stronie faktury VAT znajdziesz dane niezbędne do opłacenia rachunku, czyli:

  • dane sprzedawcy wraz z adresem,
  • na rachunku, na który należy dokonać wpłaty,
  • kwotę i termin płatności rachunku,
  • jako tytuł płatności - opłata za rachunek telekomunikacyjny i/lub numer faktury VAT.

WAŻNE! W przypadku realizacji płatności gotówką zalecamy wykorzystanie gotowych druków załączonych do faktury, które zawierają niezbędne dane do wykonania płatności gotówkowej w banku lub na poczcie. Na stronie https://www.plus.pl/uslugi/platnosci#jak-czytac-fakture dostępna jest także informacja jak czytać otrzymaną fakturę.


Powrót