Opłacanie rachunków za świadczenie usług telekomunikacyjnych
  1. Możesz skorzystać z następujących metod:
  2. Polecenie zapłaty.
  3. Wpłata w wybranych punktach Plusa.
  4. Moje Rachunki, szczegółowe informacje oraz listę punktów, w których możesz dokonać płatności sprawdzisz na stronie www.mojeplatnosci.pl
  5. Wpłata w urzędzie pocztowym.
  6. Wpłata w jednej z placówek oznaczonych znakiem Unikasy.
  7. Jednorazowa płatność kartą kredytową (epłatności).
  8. Szybki przelew z konta bankowego czyli epłatności.

E-płatności

Wybierając e-płatności (płatność przez internet kartą lub przelewem) zostaniesz przekierowany do strony płatności elektronicznej. Dokonać płatności może także osoba trzecia ze swojego konta.

Aby skorzystać z e-płatności:

  1. Dokonaj przelewu ze swojego konta lub
  2. Zaloguj się do serwisu iPlus dostępnym pod adresem www.iplus.pl. Zapłać wybraną kwotę, saldo konta lub zaznaczone faktury lub
  3. Wejdź na stronę systemu Płatności dostępną pod adresem www.iplus.pl, następnie wybierz Strefa Klienta i kolejno: płatności, epłatności i Skorzystaj z systemu płatności lub
  4. Wejdź na link do płatności w mailu z Zieloną fakturą.

Jeśli Twoja poczta zablokuje link, wybierz odblokuj. Dodaj email od sieci Plus do zaufanych klikając Zawsze ufaj temu nadawcy.

Ile mam czasu na zapłacenie rachunku?

Termin płatności rachunku to do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny.
Należy jednak pamiętać, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych: za dzień zapłaty rachunku telefonicznego uważa się dzień wpływu należności na rachunek bankowy POLKOMTEL wskazany na rachunku telefonicznym.

Zawsze dokonuj płatności odpowiednio wcześniej, aby wpłata została zaksięgowana na koncie POLKOMTEL sp. z o.o. najpóźniej w dniu terminu płatności faktury.

Gdzie znajdę informację o terminie płatności?

Dokładny termin płatności masz podawany na pierwszej stronie faktury VAT.

Powrót