Opłacenie rachunku telefonicznego podczas pobytu za granicą

Tak, jest możliwość dokonania wpłaty poza granicami Polski na rachunek Polkomtel Sp.z.o.o

  1. Przelewem w placówce banku.
  2. Przez Internet ze strony swojego banku lub strony www.plus.pl
  3. W serwisie internetowym iPlus dostępnym na stronie www.iplus.pl lub https://logowanie.plus.pl
  4. W aplikacji mobilnej iPlus

Jakie dane powinienem posiadać, aby dokonać transakcji?

  1. Numer konta bankowego, na który należy dokonać przelew (numer konta bankowego powinien być poprzedzony ISO Polski: PL  np. PL*00 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000),
  2. Nazwę cyklu rozliczeniowego,
  3. Nazwę banku,
  4. Kod SWIFT.

Który bank i kod SWIFT przypisany jest do mojego cyklu rozliczeniowego?

  1. Cykl 1, 17 jest to wpłata skierowana do PKO BP SA: PKO Bank Polski S.A. Oddział 2 w Warszawie, ulica Mickiewicza 25, 01-551 Warszawa, sort code (numer rozliczeniowy): 10201026, kod SWIFT: BPKOPLPW.
  2. Cykl 9, 21 to wpłata skierowana do banku PEKAO SA: Bank PEKAO S.A. z siedzibą w Warszawie, ulica Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, sort code (numer rozliczeniowy): 12406960, kod SWIFT: PKOPPLPW.
  3. Cykl 5, 25 to wpłata skierowana do banku Santander Bank Polska S.A aleja Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, SORT CODE (Numer rozliczeniowy):  1090 0004, BIC (KOD SWIFT): WBKPPLPP.  
  4. W przypadku wpłat tytułem kary Plus Mix do Banku PEKAO SA: Bank PEKAO S.A. z siedzibą w Warszawie, ulica Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, sort code (numer rozliczeniowy):  12406960, kod SWIFT: PKOPPLPW.

Dodatkowe informacje

  1. Jako odbiorcę należy wpisać Polkomtel Sp. z o.o.
  2. Banki mają 6 dni roboczych na zrealizowanie przelewu transgranicznego.
Powrót