Połączenie oczekujące

Połączenie oczekujące uaktywnia się w trakcie prowadzonej przez Ciebie rozmowy, gdy ktoś inny próbuj się z Tobą skontaktować. Usługa działa na numerach abonamentowych (nie działa na numerach na Kartę i MIX).

W słuchawce swojego telefonu usłyszysz cichy sygnał dźwiękowy, informujący o tym, że ktoś czeka na połączenie z Tobą. Osoba, która próbuje się z Tobą skontaktować będzie słyszała komunikat, że jej połączenie oczekuje na odebranie.

WAŻNE: Usługa będzie działała, gdy na swoim numerze wyłączysz przekierowanie rozmów na pocztę głosową w sytuacji, gdy numer jest zajęty – możesz to zrobić wprowadzając do telefonu kod ##67# i naciskając przycisk, którym rozpoczynasz połączenie lub w menu aparatu.

Jak włączyć?

Obecnie usługa uruchamiana jest automatycznie po podpisaniu umowy, jeśli jednak ją wyłączyłeś, możesz ją włączyć:

  • wprowadź do telefonu kod *43*11# i naciśnij "zadzwoń" lub
  • w menu telefonu (dokładna nazwa pozycji menu zależna jest od Twojego telefonu).

Jak wyłączyć?

Jeśli nie chcesz korzystać z usługi, możesz wyłączyć połączenie oczekujące kodem #43*11#

Ile kosztuje?

  • Włączenie/wyłączenie jest bezpłatne.
  • Korzystanie z połączenia oczekującego jest bezpłatne.
  • Jeśli posiadasz jedną ze starszych taryf (archiwalnych):  Bonus, Contact, Prestige, Business,  Relax, Echo. Akcja, Partner - zapłacisz miesięcznie 9,23 zł z VAT.
Powrót