Jeśli pomimo poprawnych ustawień telefonu oraz terminowych płatności na koncie nadal nie możesz wykonywać połączeń, aby ustalić przyczynę problemu wykonaj poniższe czynności.
- Wyłącz i ponownie włącz telefon. Po jego ponownym uruchomieniu sprawdź, czy masz zasięg na wyświetlaczu oraz czy możesz wykonywać/odbierać połączenia.
- Upewnij się czy inni użytkownicy sieci Plus w tej lokalizacji mogą realizować połączenia.
- Jeśli posiadasz inne urządzenie, do którego możesz przełożyć kartę SIM - zrób to, wykluczysz problem po stronie telefonu.
- Jeśli w innym telefonie nadal masz problem z zasięgiem, może to oznaczać uszkodzenie karty SIM.
- Jeśli inna karta SIM w twoim telefonie nie działa, spróbuj zresetować telefon do ustawień fabrycznych (wiąże się to z utratą wszystkich danych w pamięci telefonu, zrób wcześniej kopię zapasową).
- Jeśli po resecie problem nadal występuje, sprawdź telefon w serwisie producenta.